AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
6.483

Vart är alla M3 e36or ?

Sida 1 av 3
tjena.. kompisen håller på å kika efter en m3 3,2 coupé.. vi har kollat blocket. autopower å alla andra svenska sidor. och de finns nästan inte en enda bil tillsalu... detta tycker jag är märkligt då det kryllar av e46or på blocket..

Är alla så jävla nöjda med sin e36 att ingen vill sälja ? :D (på garaget.org finns hur många som helst)

Mvh/victor
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Japp vi är nöjda! =)

In God we trust, All others pay cash///
Og
73
Ogry
Ingen BMW för tillfället
Ja, eller så är det för att vi ungdomar äger dessa bilar idag och kör skrot på dom :)

Själv kör jag visseligen M5
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Tjenare.

Tror inte så många kör med sina 3.2:or på vintern som de med E46.

Därför kan det nog dyka upp fler nu under våren när dessa tas fram och besiktigas innan försäljning.

Har en bekant som också letar lite "lätt" efter en 3.2:a utan större framgång.

/Edvard
BMW CS #4503
Min dagbok: Länk
Klart vi är nöjda =)

Länk

///M. Pedersen

förstår de.. Saknar verkligen min ex m3 3,2.. kikar lite på m3 e46 nu men den är långt ifrån så prisvärd som en e36. om man tänkte körglädje per krona..

om de är ngn som har en estorilblå 3,2 coupe med kolfiberinsug å eisenmann/supersprint race, bbs challenge 19" och kanske Gt vingen och Kolfiber Gt splitters. till bra pris.. gör gärna av er :D
ed
776
edge
520dT M -15
Letar också efter en fräsch m3a. Men de e ju inte allt för stort utbud.
Min förra M3 E36 kommer förmodligen att bli tillsalu nu i vår. Det är min bästa kompis som äger den idag. Den har rullat strax över 6000mil nu om jag inte minns helt fel. Skicket är obeskrivligt!!! Om ni vill veta mer om den så kan ni ju skicka ett mail till mig på tobias@justlamps.se

Kanske kan ordna en visning på den också! :-)

Sen tror jag tyvärr att det inte finns så många M3 E36or kvar som är bevarande och pedantskötta! Det är vi entusiaster här på AP som äger de flesta ;-)

Mvh Tobias
Länk

Länk

Där är 2 st jag tycker värkar helt OK!
men priset kanske är lite väl högt på den lila 3.2an.
Ho
340
Houke
M3 CSL-03
1M-12
530D M-sport LCI
Den lila limon är såld till mig och den är i nyskick så den var mycket prisvärd

Henrik
Ja den ser onekligen väldigt bra ut!
Grattis till en fin m3a!
Verkar dock som att trådskaparen letar coupé... Limon är i och för sig minst lika snygg, lite mer av en ulv...

Utbudet är, som sagt, mkt skralt men jag tror, likt de flesta andra, att bilarna ännu inte är påställda alternativt att ägarna vill njuta lite av deras bilar - innan de saluförs...

Länk
Länk
SMG och limo går bort.. vi har kikat på hamann 3,2an åxå och den gillade han inte.. ös på med förslag om de dyker upp ngt mer :)

/victor
nöjdare kan man inte vara

Länk
Här är ju en Länk =)

///M. Pedersen

pg_ice
///M/// :den tänkte jag köpa
jag bjuder 200kr för den är det nån som bjuder högre så får ni ta den då
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Det gäller att hänga på blocket hela dagen och trycka uppdatera ständigt. Jag köpte en M3 förra veckan för 75' som har gått 16' med maskin som gått 6' mil. Men jag har letat sen årsskiftet....

M V H
Stephan

Hittade en nice e46 m3 med bra pris på, kanske kan vara nått? :P

Länk

ed
776
edge
520dT M -15
Lär va aprilskämt den e46an.
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Det är något som inte riktigt rätt med den annonsen. Bilen har USA front med tillhörande orange positionsljus i stötfångaren men det står att den är svensksåld.

STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Det ÄR ett aprilskämt. Men det borde de flesta förstått ganska snabbt...

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.