AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.258

Mycket fel...

Sida 2 av 2
Inte behöver man vara rädd för att köpa en BMW.

Delar är inte speciellt dyra samtidigt som de i regel är lättskruvat, motorn i längsled, bakhjulsdrift, nästan lika lätt som Volvo.
Visa användare
324
Sebbiis
spanar efter m3
No money no honey

Bmw om du älskar att höras..
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Hmmm.. Det blir fel på alla bilar.. och speciellt om man köper en som inte fått den omvård den behöver! Jag trodde jag lagt ner en massa pengar på reservdelar till min bil! men det visade sig inte vara så farligt nu när Guienarrson (eller hur du nu stavar hehe) lämnade sin rapport!
Visserlien har jag lagt lika mkt kosing på min bil! om man räknar med fälgar däck och sånt! Men bara på reparationer så har jag haft ca 10 000 på ett år och då har jag byt massvis med grejer 1/3 själv, 1/3 "svart" mek och 1/3 BMW Auktoriserat! + att i den kostnade hittar vi M5 skivor och klotsar, alla nya framvagns detaljer och 750i bussningar + Aluminum länkarmarna! Så jag har inte hållit det billigt heller! hade kunnat halvera det där kontot om jag åkt på Biltema och bara gjort det själv!
För att jämnföra en annan bil som jag hade innan .. En stackars gofl ifårn -88 inte i samma prisklas men den bekostade jag bara vinterdäck på 3 år och inget mera! Nu såtr den för döden ute i stugan! och jag skulle aldrig lägga mera pengar på den heller! Varför jo det finns ingen anledning!
BMW:n ger mig nått som ingen annan bil hitils kunnat ge mig! Så den är värd alla pengarna! Och en så pass Familjig bil kan vara så rolig på bana och samtidigt så ursinnigt praktisk! Det är underbart! Sen så letar jag små fel och vill råda bot på alla! då ventilerar man mkt här och hade det inte varit för denna sida och BMW:s körglädje åkte jag nog Tdi nu! *urscha nu var jag ful i munnen*

__
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.