|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Gemini__ |
Riktigt läcker, grattis till nyförvärvet! |
|
Tack allihoppa. De som sett bilen säger att det är den finaste färgkombination de sett. Korallrött läder är klockrent med Spacegrå metallic. Stefan: Japp jag bor i Linköping och Norrköping. Jasko76: Vårdar henne som hon vore mitt barn;) |
|
| NikeMan: Vad fick du betala för m3-läppen? | |
|
M3 läppen? Vad menar du med M3 läpp? En läpp som ska sitta på en orginal M3 kofångare? Vilken av läpparna i sådanafall? FInns ju ett tiotal att välja imellan. Eller menar du Aero-läppen som ska sitta på vanliga "icke-M-sport" fronten? Eller menar du någon läpp till M-sport fronten? Specificera dig lite bättre så ska jag nog kunna hjälpa dig. Helt orginalfront med "OEM" Aero-läppen: Länk Helt orginalfront med Vorsteinerläpp: Länk M-sport orginalkofångare med Kerscher CF-läpp: Länk :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
AHH DUM jag är då. Nu fattar jag... Haha. M3 läppen på koffertluckan... HAHA fan vad pinsamt :) Ja den köpte jag på AutoPartner. Kommer dock inte ihåg vad jag betalade för den för jag köpte en massa annat skit samtidigt också. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Surt att man inte kan radera gamla inlägg man gjort då :/ ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Är det inte bara att åka till närmsta bilglasfirma och höra vad dom ska ha för solfilmen så slipper du fundera mer. | |
|
NikeMan: Japp menar den som sitter på bagageluckan. Du kommer inte ihåg på ett ungefär? Kom den med 3m tejp? bunf: Jag åkte till en solfilmsmontör de sa att dem ville att jag skulle montera bort hatthyllan. NikeMan känner säkert till dem JV:s Design & Dekor tror jag dem heter. |
|
|
coral red = girly Nej, skojar bara. Faktiskt första gången jag såg kombinationen på din bil. Ser klockren ut. Såg också samma kombination i Top Gear idag på Maserati GT's värsting. Spacegrå, coral red och aluminiumpaneler är ju så jäkla snyggt ! |
|
|
Japp Magnus på JV's är duktiga här i stan. Dock lite jobbigt att dom alltid vill att man plockar bort hatthyllan. :/ Ta ett snack med BVS i Linköping annars då? Dom är ju äckligt bra - men också svinigt dyra tyvärr. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| aa dem är för dyra. Men ska snacka med Magnus. Båda som driver Jv,s heter väl Magnus. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.