|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Det blev en 335i coupe 07a med 1800 mil på mätarn. Hitills är jag sjukt nöjd med bilen. Kört 25 mil idag. | |
|
Blev det den gråa som det skrivits spaltmeter om i en annan tråd? =) Mvh Johan |
|
| Javisst:D | |
| ..och jmf med Porsche / MB C55 (om du nu kört dessa bilar)? | |
| Någon som vet om de är lätt att montera bort hatthyllan? | |
|
Varför ska du ta bort hatthyllan? Hur billigt fick du den till slut sen då? =) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Det ska monteras solfilm. Hur många trådar är det skapade nu om det här 335 köpet egentligen, är det 5? ______________________________ //Lövet |
|
|
Lövet: 4 :D |
|
|
Haha det är trots allt många frågetecken och osäkerhet som uppstår vid ett sådant stort köp, man kan aldrig fråga för mycket däremot för lite hehe. Grattis Sevak =) |
|
|
Det blir nog fler trådar när de dyker upp frågor i mitt huvud. 320 000:- fulltankad. Bestämmde mig efter jag sett en spacegrå med samma fälgar på autopartner. Men tycker jag har finaste färgkombinationen. Spacegrå/Korallrött läder Ingen somv et något om hatthyllan. Tycker de borde gå att montera solfilm ändå. |
|
| Mixim: Tackar | |
|
Stod en svart 335ci med M3 fälgar utanför hotellet i Helsingborg när jag parkerade för 1 timme sedan! Hade hoppats på att killen var sugen på ett byte med min Audi.... München |
|
|
Hej. Det finns instruktioner hos BMW om hur man monterar bort hatthyllan, jag fick ut dem då jag funderade på att montera in elrollo i bak så det borde du också kunna få, om du ber snällt :-) Mvh |
|
|
Fick du dem utskrivna på ett papper då? Undra hur mycket dem ska ha för att montera ur och montera tillbaks. Fan va snabbt fälgarna blir skitiga. |
|
|
Sevak, utan att göra allt för mycket reklam så kan jag tipsa om Centric parts PosiQuiet belägg om du vill minska bromsdammet från belägg! Länk |
|
|
Fick en komplett manual som handlade om att montera elrollon och där stod det hur man demonterade hatthyllan. Mvh |
|
|
Får byta till några andra bromsbelägg när jag slitit ut mina. Tänkte ta ut bilen idag och njuta lite men vakna för en timme sen och tittade ut från fönstret. Snöstorm:( Ingen som lämnat in sin bil för att montera solfilm utan att ha behövt demontera bort hatthyllan? |
|
| Länk | |
|
One sexy mama! Gratulerar! Sexikt med rött skinn, ta hand om henne! Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Jäkligt snyggt med rött skinn! |
|
|
Grattis Sevak. Ser att du bor i Linköping:-) //Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.