|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag måste säga att själv hade jag valt Mercedes. Det är inte många som slår Mercedes fetaste/lyxigaste/sportigaste modeller. Exempelvis en SL 63 AMG, mums. Vad tycker ni? Beautiful Münich Woman BMW | |
|
SLK McLaren... If it works, don't fix it. |
|
|
Du kommer nog inte få så mycket svar här, då BMW inte har något som kan stå upp mot alla Black Series-bilarna, x65 AMG osv. (Förutom att det ev. kommer att länkas till youtube då...) :) Mao är mitt svar: M-B, och favoriten fn är SL65 Black Series. (SLR:en är ju inte riktigt Mercedes produkt) |
|
|
Hmmm.... Föredrar MBs ljud men BMW väghållning. Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Troligtvis skulle jag välja BMWn. Men i de fall då Mercedes motsvarande modell är mycket nyare, tex. SL AMG mot M6, så blir det nog en Mercedes. Tycker Mercedes just nu gör grymt snygga bilar och deras AMG-V8 låter underbart. Mvh Johan |
|
|
CL65 AMG är en bra husvagnsdragare! |
|
|
Lite offtopic, men den här kan nog också dra en och annan husvagn. Länk Mvh Johan |
|
|
En BMW är alltid en BMW... Så, jag tar en BMW. |
|
|
Jo, men det är inte många som kan mäta sig med Mercedes värstingar, åtminstone när det kommer till klass, kvalité och inte minst look. Beautiful Münich Woman BMW |
|
Gemini__ |
Mercedes ligger i en klass för sig, helt klart. Min röst hamnar således på Mercedes. =) |
Gemini__ |
Mercedes ligger i en klass för sig, helt klart. Min röst hamnar således på Mercedes. =) |
|
Mums... Länk Länk Länk Länk Beautiful Münich Woman BMW |
|
| mercedes kommer dra sig ur hästkrafskriget,vad jag har hört.Om de stämmer låter jag vara osakt.Vilket fall som helst så föredrar jag en imolaröd m5 e39a,de slår allt.Nu har ni fått min mening som ingen kan rubba på haajdock. | |
|
Jag tror 4 däck/fälgar på en Mercedes SL 63 AMG är dyrare än en hel M5 E39. ;) Beautiful Münich Woman BMW |
|
|
Tyvärr, så kan jag inte låta snabbast runt Ringen avgöra mitt val. :-) Valet mellan BMW och MB är ju en emotionell sak också. Då blir det till BMWs fördel ändå. |
|
|
Grodan: Sist jag kollade på VV så var reg. skylten "F1" ledig :-) |
|
|
Har inte kört någon av de nya modellerna, men har ägt E55 -01 och M5 -02. Av dom två modellerna så är iaf valet i mina ögon skitsvårt! Rakt fram är mercan gudomlig och skäms inte för sig i kurvorna heller men så fort det börjar gå över gränsen känns den lite otymplig. M5 däremot är ju precis tvärsemot, rakt fram känns den lite svårarbetad men så fort man börjar pressa den lite så är det ju bara så jävla kul. Det beror alltså på vilken dag du frågar... |
|
|
vsurapol// Inte längre. ;) Länk Beautiful Münich Woman BMW |
|
|
k1mzo; "Tex frågan: Vill du ha en V70R-08 eller en SLK McLaren? så skulle jag aldrig välja mercan om jag inte fick sälja bilen" "intressant" inlägg, med tanke på att ingen av de där två bilarna du nämner existerar :) |
|
| det finns ju inget fetare än en e24. kvittar om mercedesen kostar en miljard jag skulle hellre åka e24 ändå. | |
|
Behövs egentligen inga fler bilar än BMW, allra helst M3 E30. Alla andra märken är mest till för att fylla ut resten av vägarna och för att BMW ska ha något att jämföra sina krafter med. BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.