|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
SCHNITZER JAG BOR I STAN VI KANSKE KAN TRÄFFAS? finns vridet behövs ingen turbo |
|
|
Brundins: Vore kul, då får du ha 750:in. Vad är det för årsmodell och färg på den? //Schnitzer |
|
|
silver, 17" 5ekrade, shadowline du har kanske set den? vad har din för färg? finns vridet behövs ingen turbo |
|
|
schnitzers bil har du nog inte sett. Den har han nyss fått bes. och klar, inte sant? Har stått i ett garage i minst ett halvår efter att den kom hem, eller hur? Men jag har sett den och den är cool, mkt snygg. Minns jag rätta att den var Blå/lila metallic samt svart buffelskinn, typ all utrustning, och en helrätt träratt jag aldrig tidigare beskådat i en e32a. Var den inte lik en Highline ratt från 750 e38? Hoppas du kommer ut på vägarna snart, samt tar en tur över till Hammarö och spanar in mitt "prodjekt" Kanske man kan få träffa dig me då brundins? Har inte sett din bil. Schnitzer och jag brukar befinna oss på rakan, där har vi aldrig sett dig, eller? Jag kan ha fel, ha en trevlig dag i solen. Det skall jag ha(...fast med tentaböcker i min hand :( Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den! |
|
|
Det var nog en bra ganska bra beskriving av min bil. Färgen för att vara exakt heter Macaoblaumetallic, ser lila ut i solen och blå på kvällen. Jag väntar nu på mina svenska nummerskyltar som naturligtvis har blivit ett par dagar försenade. Jag har även vita blinkers, shadowline och nya 17" Rondell. //Schnitzer |
|
|
GRYMT SNYGGT finns vridet behövs ingen turbo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.