|
Sida 6 av 7
|
|
|---|---|
|
Riktigt bra träff med trevligt folk! Hade en toppenbra dag samt bra väder, Mer sådant! Väntar på bilder då man inte tog en enda själv. Mvh Anders |
|
|
Länk |
|
| Patrik: jag har bilder som jag inte hunnit gå igenom än. bland annat på din bänkning :) | |
|
Vad gav bänkningen Patrik? M V H Stephan |
|
|
Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Nu finns mina bilder här: Länk Grabben fick agera fotograf på Mantorp så det blev en del "roliga" bilder :) |
|
|
Håller med alla här och säger samma sak riktigt trevlig träff allihopa. Jag hörde att en e36 vann 3-serie eller om det var M-klassen, om det var så är det någon som har bild på den segrande bilen. |
|
|
Mycket trevligt både lördagen och fredagen då licens togs. Kanske z3m ligan från Halmstad hänger här? Skulle gärna vilja se filmen när du ligger efter mig och stressar på fredagkvällen.. MVH Sjobusen, Röd M3 e36 |
|
|
Helt klart den bästa Springbreak. Bra väder om än lite blåsigt och många fina bilar och trevliga människor. Mycket bra start på den här säsongen. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Xero888: Hade varit kul att se vilken det var. Nån som vet vilka bilar som vann respektive klass? ///M. Pedersen |
|
|
Har lagt ut lite flera bilder. Länk |
|
| här är mitt bidrag av bilder Länk | |
|
Vinnare av vad jag kommer ihåg M bilar. Vit m3 e30 3 serie Ljusblå E36 m3 cab 5 serie M5 touring grön metallic 6/8 serie röd 850 CSI z serie blåmetallic Z3M Styling 5 serie E60 silver Oldtimer orange 1600 Touring /Johan |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Peoples choice 633Csi Mvh Patrik |
| Synd att inte min vann 3-serien, var ju tvungen att ställa mig bland att par minis för det inte fanns plats :( (den blåa m3 med dekalen ///POWER på vindrutan) | |
|
Mina bilder: Länk Om nån inte vill exponera sin bil/regnr, meddela mig så tar jag bort aktuell bild. |
|
|
PurreP Vet du vad det är för bil som är på bild 16-20 bland dina bilder? Jag har sett mycket men aldrin en sådan BMW, och blev väldigt nyfiken på vad det är för något. Mycket fina bilder för övrigt med. |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Det är en BMW Z1. Länk Finns en svenskreggad förseriebil i ett ypperligt skick med,i samma färg,men med beige skinninredning. Mvh Patrik |
|
Länk <- den som vann 3-serie???? ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Ja de va det..... ASGARV - ja gud så seriös va den utställningen. Njae tack. Det blir nog inget mer Sping Break för min del iallafall. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.