|
Sida 1 av 7
|
|
|---|---|
|
Den 16/5 är den Bmw träff på mantorp. Vad jag vet nu så är det nästan 20st Bmw 635or som ska dit samt lite andra bilar. Jag tänkte upplysa er om den här träffen och få så många som möjligt att bege sig dit. Antigen ställa ut eller bara beskåda, bara det är rätta märket. Om vi samlar allting som har med träffen o göra i denna tråd så tror jag nog att det här blir kanonbra träff. | |
|
Utöver dessa 20 635or kommer det att komma massor med andra coola bimmers, Alpinklubben kommer med sina kärror, BMW Cup kör sina race och det blir bankörning `för gatbilar mm mm.Även Audi och Renault kommer att vara närvarande om än i mindre styrka. Årets första aktivitet på bana med BMWSC/BMWCS Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk CS#4079/SC#580 |
|
| Datumet är sedan länge bokat i almanackan. | |
|
Synd det är samma dag som Bilsport kör premiären på EDPS (En Dag På Strippen) på Emmaboda flygbana. Frågan är om man ska åka 6 eller 30 mil enkel resa den dagen. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Vad är en dag på strippen jämfört med en dag på räserbanan? Valet är busenkelt! =) | |
| Är det någon som vet när man ska vara där ifall man ska ställa ut sin bil? | |
|
Kl 10:00 är de insläpp...bara att åka =) Dagen innan är de även kurs i ban licens om nån är sugen! //Magnus Tolf |
|
|
Ser verkligen fram emot detta. Blir första provturen med 325:an på bana. Kommer dit med hela Schmiedmann "crewet" =) Mvh Viktor www.schmiedmann.se |
|
| Är det några som kommer att åka tillsammans från sthlm? | |
| några med 635or ska åka i samlad trupp, annars vet jag inte. Jag åker iallafall genom Stockholm så ifall det finns nått intresse av en samlad trupp så är jag med. | |
|
Några som planerar att åka från gbg? Mvh Viktor www.schmiedmann.se |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Felixrs2! Vi är ett helt gäng som träffas vid Statoil Kungens Kurva(södergående) för gemensam färd. Det är både från BMW klubben och Alpina klubben. Tidpunkt blir 7.30-7.45,med avfärd 7.45. Mvh Patrik |
|
Tjena Patrik! Det låter perfekt....då ses vi där=) Bara längtar tills Maj......... |
|
|
Jag kommer från Gbg. Vi brukar vara några som åker upp till detta mycket trevliga arrangemang. Om det blir gemensam körning dit,så kommer det ut info på West-sektionens hemsida och mailslinga. |
|
|
Hej alla glada! Undrar om man måste vara medlem för att besöka detta evenemang, eller kan man komma dit å kika iaf? //Markku |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Man är välkommen oavsett,både för utställning och som åskådare. Mvh Patrik |
| Lysande! Då ska jag försöka komma iväg! | |
|
Vad kostar kalaset? Att bara åskåda? köra på banan? Åker med min Imolaröda M3a isåfall! Någon mer söderut som ska upp? |
|
|
sackan: Varför inte passa på och bli medlem i klubben! EN hel del trevliga förmåner och aktiviteter som öppnas upp. 450:- första året och 50:- billigare kommande år Länk Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Mer information gällande bankörningen för BMWSC/BMWCS-medlemmar finns här: Länk |
|
|
Jag och bror min kommer med varsin m3e30 till statoil i kungenskurva. Ska bli riktigt kul att träffa alla trevliga Bmw mäniskor efter den LÅNGA vinter vilan. MVH Robban |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.