|
Sida 4 av 7
|
|
|---|---|
| tur att man har nära dit iaf =) och att de blir fint väder detta år! | |
|
Hej! har inte läst igenom tråden så mycket men finns intresset med samåkningen från sthlm kvar vid micro i kungens kurva? |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
xero888! Jajjemensan....uppsamling sker fortfarande där. Mvh Patrik |
|
ingen från Borlänge trakten som skall ner? Annars får man väll ta sig ner till Kungenskurva. |
|
| Bra, då kommer jag:D | |
|
Headmaster Jag åker ifrån falun men jag åker nog ner på onsdagkväll så jag slipper kliva upp så tidigt ;-) |
|
| Självklart menar jag fredagskväll i ovan inlägg, annars kommer jag nere i god tid :-) | |
| Så om man är fler i bilen måste alla betala 200:- per pers? | |
AeroX |
Ansluter också vid KK,om jag nu inte stnnar kvar i Mantorp efter licenskursen.... Pepper,peppar ta i trä...hoppas att bilen hinner bli klar nu:) |
|
jimmye Avgiften gäller per bil. Bilutställning och tipsrunda inom området. |
|
|
Göran: Tack! Vi kommer nog med 2 bilar, från sthlm. Är det ok att en audi bil åker med :) |
|
|
jimmye, Audin kan inte köras in i depå- och utställningsområdet utan får "gömmas" på besöksparkeringen en bit ifrån. /Göran |
|
|
Mer info: Länk |
|
|
Man behöver väl inte vara medlem i BMWCS för att ställa ut? Mvh, Hellboy S70B56 - Lowest production engine in BMW History - 1,510 units. |
|
|
Hellboy, Alla BMW entusiaster är välkomna till vårträffen på Mantorp Park. Medlemmar i BMW CS glider in gratis. Icke medlemmar som vill delta i bilutställningen och tipspromenaden betalar 200:-. Alternativt kan man lösa fullt medlemsakap i 12 månader för 400:-. Man kan också "bara titta på" och då parkerar man utanför depåområdet och promenerar in. /Göran |
|
|
En rykande färsk nyhet: BMW Original Försäkring kommer att lotta ut ett års gratis bilförsäkring till en lycklig vinnare på Mantorp. Medlemskap i BMW Club Schweden krävs. Sök upp BMW Original Försäkring och deras tält innan kl. 1500. Utlottning kl. 15.15 under BMWCS-prisutdelningen för utställningsbilar etc. |
|
| Kan upplysa om att det är bilträff i Linköping vid IKEA kl 20.00 på kvällen. Kan bli en trevlig avslutning på en lång dag. | |
| Tar nog min 325i och kommer ? | |
| Ser verkligen fram emot mantorp nu på lördag | |
|
Jag svänger förbi med min E92 325d 2008. Kom gärna förbi o hälsa om ni ser mig och bilen =) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.