|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
jag är helnöjd med min 328i som är på 193hk. först ville jag trimma mer när jag vant mig med den. sen kom jag på att det är totalt onödigt. + att bilen går fint på vägarna och jag vill behålla den så länge jag kan för den är så skön att ha och göra med på alla sätt. och du har ju en diesel som går mycket bättre och finare. säkert mycket mindre problem, lättare att hantera, lastar bra, billigare i drift m,m chippa den när du ledsnat på effekten, om du inte gjort det redan då som NiKeMaN säger :) BMW ownz |
|
|
Som mekaniker och gasglad miljöbov så gillar jag bensinare, helst feta V8'or men skall man vara lite realist så får även jag erkänna att dagens dieslar är mkt fina motorer. Så länge jag slipper skruva med motorn själv så skulle jag mkt väl kunna tänka mig att skaffa en oljebrännare. Inget fel med ditt köp. |
|
| Måste tacka för alla ångestdämpande kommentarer! Eller kanske ordet "ångest" är lite väl starkt, kanske "bortskämd" passar bättre... | |
| PS. Själv kom jag fram till att om man gasar ordentligt så försvinner min känsla av ånger, eller om jag nu bara är bortskämd. | |
| Tror inte du skulle bli speciellt glad av att tanka bensinaren..nu ligger jag på 1,1 l/mil med aktiv stadskörning. Det är lite kul med tanke på effekt, 4wd, automat mm . Gasa på! :-) | |
| du vill du inte veta vad en tyngre 530 med automat drar i enbart stadskörning och korta sträckor. | |
| Kan tänka mig ungefär..hade en e46 328 CiA en gång i tiden och den var dyrare på dricka än min nuvarande. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.