AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.374

3 [E90] eller 5 [E60] serien

Sida 2 av 2
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Haha... Jo, sån är inte jag dock. Men har jag en kompis som är precis som din svåger. Han åker en XC70 med takbox året runt och det går f-n inte o komma in i bilen ändå..
Bilen ifråga var en volvo med ljust skinn och blå jeans färgade av sig något grymt..
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Släng blåjeansen.
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Om jag inte torkar av mitt svarta läder på länge så ser man ju hur torkduken blir blå. Så nog borde väl vitt läder ta åt sig lite blått från jeansen med tiden. Men det går ju att hålla efter. Inte något som jag skulle se som ett "problem". Vitt läder är ju snyggt.
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Eller så gör man som Nockenwelle föreslår. Använder läderbrallor eller nåt istället... :)
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Kör man Bayersk bil borde det väl vara obligatoriskt med Lederhosen.
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
När ni pratar om blåjeans. menar ni helt obehandlade blåa jeans eller helt enkelt vanliga (tvättade eller slitna) jeans, som i stort sett alla har?

Mvh Johan
-J
167
-Jonas-
320d XD F31 -15
Otvättade jeans ligger väl i riskzonen för att färga av sig, inga av mina jeans har då lämnat några märken på min ljusa skinnklädsel. Otvättade jeans ska man ju förövrigt undvika att tvätta på en månad efter inköp för att dom inte ska tappa så mycket färg.
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Jag menar helt vanliga jeans. Mina svarta lädersäten syns att dom tar åt sig färg då man torkar av sätena. Min polare har en vit soffa och den ser man tydligt att den tar åt sig från jeans.
Men skit samma tycker jag, om man är hyffsat noga med att hålla bilen ren och sköter lädret som det är tänkt.
Hej igen!

Har hittat nu en 325:a med halvskinn. Jag var och provkörde igår. Oj va motorn låter, som en sång. bra vägegenskaper etc.
Jag tror jag har bestämt mig. Det blir en 325iA. *yipiee*

Tack för alla svar.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.