|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon som har erfarenhet av styling4u.se ? Funderar på att köpa nya dimljus tdär... Ett av mina glas är spruckna och jag misstänker att helt nya ljus är billigare än ett enda originalglas. // Stefan | |
|
ja jag har handlat där nyligen köpte alla ljus runtom (utom dimljus) och är nöjd inga problem för mig, har inget att klaga på än iaf ;-) /Micke |
|
|
Riktigt bra kille att ha och göra med. Dock kanske lite seg med mail ibland, och kan ta en stund att få hem grejjerna, men ligger man på så är det kanon ! mvh |
|
| mkt bra att ha med och göra. beställde mina ljus därifrån på en lördag och på tisdag hade jag de mot postförskott! bra priser oxå | |
|
Vad kul att ni är nöjda =) Besök oss gärna på ELMIA 10-13 April monter A03:32. /Daniel |
|
|
Om detta är samma ägare som Stytune.se så måste jag bara hålla med om övera skribenterna, mycket bra kille att ha o göra med. beställde en hel del grejjor från honom, leverans tid typ 2-3dar. Gjorde en tabbe när jag la in en beställning en gång på CCFL köpte bara en ring fast jag egentligen skulle ha två, la till en ny beställninge på en ring pga av att jag var klantig så förklarade jag de för honom, 2dar senare damp de ner på postlådan två st CCFL ringar gratis dessutom |
|
|
Hej, Det har varit lite bekymmer med Takvingen till just E39, Vi har skickat ner 3-4 st till tillverkaren nu som skulle kolla upp detta åt oss då dom inte har varit tillräckligt böjda så dom ligger jämt med bakluckan. De flesta har varit bra så vi hoppas dom ordnar detta och sänder tillbaka några med bättre passform. Så det skall inte behövas någon mod i normalfallet utan bara lackering och sedan fäster man den med pl400 el liknande. /Daniel |
|
|
Funderar på att köpa aluringar till instrumenten från Styling4u. Någon som vet hur kvalitet och passformen är? --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Grym att ha och göra med beställde mina cfl ringar, 1 gick sönder, fick 1 ny snabb leverans, trevlig både per mail och telefon. |
|
|
Halvorsen, låter bra det. Jag har precis beställt aluringar därifrån och hoppas jag blir lika nöjd. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Alla våra ringar har bra passform med tillverkning i Taiwan och patent från Tyskland. Snap on fästen och resultatet blir 100%. /Daniel |
|
|
Har nu fått tillbaka mitt kombiinstument efter pixellagning och montering av ringarna. Skulle säga att jag är 95% nöjd, passformen är bra men tycker mig se lite spår av gjutskägg på kanten av ringarna. Kolla varvräknaren mellan 5500-6000 rpm i denna bild Länk. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Det skulle man kanske kunnat snyggat till innan montering med ett fint slippapper, det är dock inte sådär på alla ringar så det skall ej behövas. /Daniel |
|
|
Danragn: Svarta njurar till E39.. Vilka årsmodeller passar dessa till?? Står att dom är beställningsvara också.. Hur långt tid tar det innan man har dom på sin bil från det man beställer?? Letar efter splitter/diffusor fram till orginal M-front på E39.. är det något ni funderat på att ta in i butiken? |
|
|
Måste bara lägga till en kommentar till på detta, har nyss varit i kontakt igen med styling4u pga att en av mina Inverters till angel eyes har gått sönder, skriver till dom och berättar vad som hänt, jag köpte dessa ringar för 2 månader sedan och frågar ifall jag kan få/köpa en ny ifall det fanns garanti eller liknande, får ett snabbt mail där dom frågar efter adress dom tänker skicka en helt ny, jag verkligen älskar att ha och göra med detta företag jag rekomenderar dessa starkt, allting stämmer överrens från säljare till köpare, finns ingeting att klaga på under mina kontakter med styling4u eller deras grejer, Tackar styling4u för grymt bra service som gjort mitt liv enklare många ggr nu ;) haha |
|
|
Ska väl oxå flika in här och berätta att även jag handlat av Styling4u och är supernöjd! Snabb leverans och bra priser! //*Hemlig* |
|
| Jag beställde fälgar därifrån för 3 mån sedan och har inte fått någon och han slutade svara på mailen | |
|
Pattek, har samma problem som dig. Beställde ett par utbyteslyktor till min E36. Tänkte liksom "wow, fan va billigt, måste ju slå till!". Glad i hågen så betalar man med kort. BAD MOVE! Tog ca 1 månad att få hem ENA strålkastaren, innuti paketet fanns en lapp där det stod "den andra kommer snart". Well, det har nu gått ytterliggare 2 månader och jag har inte hört någonting från dem. Prövat att maila säkert 10 gånger. Ringt dit lika många gånger, men tonen går inte ens fram! Om det luktade konstigt om detta företag innan så luktar det fanimig ruttet nu! Ren jävla lurendrejeriföretag, fattar inte hur sådana företag ens finns kvar i Sverige. Hjälper ju inte att VD:n också är med i brottsbalken. Nej fy fan säger jag, handla hellre från sånna man kan lita på. Nä, dags att polisanmäla! Hör gärna av dig hur det gått för dig dock pattek! |
|
| Tja jag gjorde en anmälan via Arn så vi får se hur det går rekommenderar att du gör det samma | |
|
Även jag har beställt strålkastare därifrån. Gått över en månad nu och nu har han slutat svara på mina mejl och ännu inte ens skickat ett kollinummer på paketet. Anmäler på fredag om jag inte hört från honom. Grejorna är betalda i förskott.. |
|
| Den firman bytte väl ägare, han som startade det och drev det först verkade sköta det vettigt. Sen efter ägarbytet verkar det gått snabbt utför | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.