|
Sida 1 av 8
|
|
|---|---|
|
Kolla in priset på denna X6: En -08 med redan 10.000 mil på mätaren. Länk För bra för att vara sant?? | |
| Självklart så stämmer det inte. | |
|
Vill du vara säker, be att få ut ett regnr. |
|
|
Bilderna är inte tagna i Sverige i alla fall... ___ //Ulf |
|
Gemini__ |
Köpte bilen. var verkligen en säljare som ville bli av med bilen illa kvickt. Med lite prut så hade man drömbilen i sin hand, helt OK. //Thomas |
|
Något konstigt är det absolut, kan det vara en importbil utan papper/kvitton? Jag skulle nog inte göra upp en sådan affär vid midnatt en lördag. Den har en historik på alla möjliga annonsmarknader utom de stora, vilket bara det ger konstiga vibbar. 360' och 2 300 mil låter ju rimligt om man är i akut behov av kontanter, men 126'? Det skall bli kul att höra fortsättningen. Stämmer allt är det onekligen en bra affär och bara att gratulera. Länk \Mats |
|
|
Grattis Gemini.... Otroligt vad alla är skeptiska så fort en BMW utannonseras billigare än vad alla verkar tro är marknadspriset. ALLA bilar inklusive BMW sjunker snabbare än ni kan ana!!! Men mest sjunker nog BMW tyvärr/som tur är...välj själv Frasse |
|
|
Hur ser man att bilderna inte är tagna i Sverige? Nåväl, om det är en seriöst annons så finns det bara en vinnare: köparen Så grattis! |
|
|
Jag ringde också på den, det visade sig faktiskt att han hade två till det priset, så både gemeni och jag har förmodligen gjort vår livs affär. Ingen som vill köpa en x6 för 180? |
|
|
vsurapol, ingen de andra bilarna som syns på bilden har regplåtar. |
|
| Jag hoppas att du inte menar allvar Frassemannen... :-) | |
|
GE: Jo...klart jag menar allvar. Kolla inbyteslistan hos bilhandlare...du kommer få en chock!!! Frasse |
|
| Frassemannen : Jag tänkte mer på att du tydligen tycks tro att 126k för en X6 skulle vara sant... Att bilar rasar snabbt i pris undgår väl ingen med lite bilintresse. | |
|
Ge: Varför skulle det inte kunna vara sant? Menar du att både Gemini och danielb ljuger? Visst...det kan ju vara så men jag har sett större under än så i prisväg faktiskt. Sen får ju du tro på vad du vill. Köpte till exempel min Mitsubishi Lancer 2.0 sport, 05:a med en ägare i höstas för 30 000...11 tusen mil, svensksåld och en ägare....annan prisklass men ändå, bilen kostade 169000 3 år innan. Frasse |
|
|
"Frassemannen" Du kan fixa hur många X6 du vill jag lovar att köpa samtliga för 400.000kr st. Så nu har du chansen att göra ditt livsaffär! MVH |
|
|
Ge: Då är det väl bara att för dig gå ner på banken imorrn och skaffa fram pengar... Du verkar ju vara både rik och leva i det blå...fast dina pengar tar nog slut ganska fort med såna löften. Men jag ska se vad jag kan skaffa fram och isåfall hoppas jag verkligen du håller det du skriver.... Frasse |
|
|
XL-cars i skåne säljer en sprillans ny för 519 000. Så varför skulle då en -08:a tex vara svår att hitta för under 400? Frasse |
|
|
Jag håller helt med Frassemanne, 126.000 tycker jag vara rimligt att betala för en X6-08 idag. Den har ju väldigt höga mil, och sen är det ju faktiskt finanskris nu med. Ingen har ju råd att behålla sina dyra bilar nu och så. Troligen står den inte i mer än 110.000 i grönlistan, så säljaren har väl fått ett skambud från handlaren vid inbyte, och försöker få ut några kronor till. Så är det ju idag. Simon_en, tror du att det går att pruta till? =) BMW CS #5139 |
|
|
J.L Lägger man upp betalningen på 5 år, kommer man upp i dryga 2000 kr/mån i amortering och ränta. Osäker på om så många har råd att betala det idag, när vi går mot en sådan djup finans kris. Nej...jag vet inte... rent spontant känns 126 000 kr som väldigt mycket pengar för en nästan ny bil i miljonklassen. __ Min bil: Länk |
|
|
Jag hittade en annan bil till ett rimligt pris Länk Tänk er alla dom som tror dom skall få 400.000 för sina X5 och X6 2007-2008... oj oj oj säger jag bara.. Snacka om chock dom kommer få när dom får höra vad som står i bilhandlarens inbyteslista.... Synd bara att inte alla BMW-ägare förstår hur mycket deras ögonstenar sjunker i värde, mest av alla bilar faktiskt! Men det är ju sådant som vi som är lite smartare och köper begagnat kan utnyttja... *ler" BMW CS #5139 |
|
|
Det är nu man ångrar att man bytte in sin E91 hos Hedin bil, tänk vad jag hade kunnat få i mellanskillnad vid ett byte här :) __ Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.