|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Gillar äldre Aston Martin...V8 eller ännu hellre Vantage(som ovan). Nyare bilarna visst, men äldre Aston är också mer brutala(anser jag)..och läckra. Inga "hjälpsystem", bara ren kraft som man själver måste kunna tygla...Yeees. Mvh Janne. |
|
|
Jag har nog aldrig stött på någon som inte tycker om aston martin. __ Min bil: Länk |
|
|
Jag kan inte annat är hålla med övriga i tråden. Ända sedan tidiga Bondfilmer och 70-talets Snobbar som jobbar har AM varit väldigt högt uppe på min lista över önskebilar. Konstverk är det någon som skriver ovan och det är nog ganska träffande... Sen om dom är värda vad dom kostar är nog tveksamt... ___ //Ulf |
|
| Den dagen man blir hemlig agent,så är det en given andrabil brevid 750iL E38. | |
| Mugge: Hur många säger att de inte gillar bilar i 2-miljonersklassen rent generellt? =) | |
|
Är inte BMW:s nya formspråk med den trubbiga nosen aningen lik Aston Martin? Kolla dessa bilder tex. Länk Länk Detta är i alla fall en av orsakerna till att jag kommer att gilla nya 5an. |
|
|
Det var väl väldigt snälla ord om BMW Gran Turismo? Tror nog inte den kommer få samma status som designmässigt konstverk framöver... ;-) ______________________________ //Lövet |
|
|
Nä till skillnad från Aston är 5 GT bland de fulaste jag sett.. |
|
|
För mycket GT och 'tea&biscuits'. Trevligt, visst, men för de slantarna önskas en riktigt racejärn, ingen väldesignad herrklubb på hjul. Mina 5c. Har man pengar till både& så, ja gärna. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.