AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
33.260

Nya spionbilder på nästa 5-serie

Sida 1 av 7
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Hittade några nya spionbilder på nästa generation 5-serie.
Inget nytt,bilarna är maskerade som tidigare.
Länk
Länk
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
fram- och bakljusen lite mer blottlagda (inga utstickande runda fejkbakljus tex längre).
it
104
itto
528IA Touring, -98
Mycket snygg tycker jag, snyggaste 5-serien hittils. Fina bakljus, ser inte ut som en billig japanare bakifrån längre, som e60 gör.

jag tycker den ser lite väl smal och hög ut fram.. men det kan ju ha med vinkeln o göra.
ol
88
olemi
530iA -04
Hej. kanske inte hör hit men,,,, såg annonsen under bilden att Skoda kombi kostar endast lite över 300000 norska kronor..

Då ökar ju suget att köpa nya "femmman" när den kommer i Sverige!!!

Vet nån när den kommer till Sverige???
co
1.144
coldhex
BMW M135i
Bilpriserna i Norge går inte att jämföra med Sverige. Dom har sjukt hög skatt där.
Zt
399
Ztefan
520dT M-Sport F11 -12
Gillar inte alls de stoora njurarna men annars är den finfin
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Spionbilderna tillsammans med Koncept GT,gör att jag är rätt hoppfull till designen på nya 5:an.

Bilpriserna i Norge,ska man inte prata om. Jag är Norsk medborgare,men bor sedan 19 år i Göteborg.
Dom blir rätt så griniga när jag berättar hur mycket man betalar för bilar i Sverige.
Senast jag var där,så var jag inne hos en BMW-handlare.Där stod en X5 3.0 D,som hade gått ca. 1000 mil.Den kostade 1,1 mille.

co
1.144
coldhex
BMW M135i
Håller med om designen och det är ju nya 5an som är den viktiga :-) Jag har funnit min typ av bil tror jag. Genomgående så är det tydligt att det är trubbig nos som gäller. kanske är detta en övergångsperiod och invänjning till ett mer klassiskt bmw utseende. hajen någon?

Jag är inte avundsjuk på Norges lönenivåer. Har besökt det för övrigt väldigt vackra landet kanske 10 gånger från söder till svalbard i norr och har blivit fullkomligt skinnad på alla pengar varje gång.
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Ja den ser verkligen lovande ut. En maffig upprättstående nos bidrar nog bara till en positiv helhet. Hoppas bara att vår penningpolitik inte skickar Eurokursen upp i himlen så att 5-serien förblir en dröm. men det kanske är tanken, så vi bara har råd med Saab i framtiden;)
Visa användare
102
miklagard
523 touring - 00
Volvo v70 -05
Tycker också att formgivningen är lyckad. Äntligen tycks omotiverade konstiga plåtveck och oharmoniska strålkastare vara historia. Såg att designchefen skulle sluta på BMW. Kanske är den nya designstilen anledningen. I så fall verkligen ett fall framåt som kommer att öka på försäljningen.
Känns som att 5 GT Concept är närmast verkligheten,
och jag måste säga att den ser überläcker ut.

Länk

The way we see the problem is the problem.
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Film:
Länk
al
25
albinson
325 Touring 2007
äntligen börjar även 5-serien att se lite sportig ut med större njurar. De njurar som sitter på dagens 5-serie ser inte bra ut. Ger ett lite tamt utryck framifrån.
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Ytterligare en gissning
Länk
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Lite mera Concept GT info.
Länk
Buspelle
Detta ser ganska bra ut, men frågan är hur pass nära verkligheten man är. Nästan lite coupéstuk med den korta bakluckan och sluttande bakrutan. Verkar inte riktigt stämma med den maskerade bilen.
Lo
79
Lockheed
525i Touring -94
I finland kostar en X5 3.0d (snik) 932000 SEK (81600 EUR)
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Snyggaste 5'an so far måste jag säga, och läcker bak dessutom. Ser lovande ut!

Beautiful Münich Woman
BMW
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Lockhead:

I Danmark kostar en X5 3.0d (snik): DKK: 1.053.947 -> SEK: 1.400.000.

Jag måste erkänna att 5'an ser spännande ut.
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Men touringen hade Subaru lyktor där bak. :)
Länk

Beautiful Münich Woman
BMW
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.