|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
328 vinner. Volvon får inte ner dom hästarna i backen lika bra som BMW. Har kört båda bilarna. Hanterar du din bil på rätt sätt klarar du av honom ;). Din sexa under huven klår 2,4T traktorn. Möjligtvis någon intervall där Volvon har övertaget tex 80-130 eller nåt.. På något konstigt vis är 200 BMW hästar "starkare" än 200 Volvo hästar. |
|
| Ja det gör han, tyvärr. | |
|
Svänger det vinner 328:an lätt. Rakt fram tar volvon matchen, men får förmodligen lite svårare i högre hastigheter. Men det viktigaste av allt BMW:n vinner varje dag, varje gång, när det gäller körglädje... |
|
|
Kan man köra när det svänger, alltså inte vara över hela vägen och välja fel spår som de flesta gör, så kan du lätt dänga en 328 med en s60 när det svänger. För att återgå till ursprungsfrågan, troligen är det ett tajt rejs, gissar att en e36 kan vara lite lättare än en s60 vilket ger fördel. Prova och se. Kör inte från stillastående för det säger mer om föraren än om bilen, starta från tex 30 eller 50. |
|
| Visst kan man dänga en 328 med om S60 om man är bättre förare än den som sitter BMW:n, men är bägge förarna likvärdiga så blir Volvon efter när det svänger. | |
|
Gammal tråd jag vet! Men varför skrämma iväg sådana som kanske står i valet mellan en Bmw och Volvo och detta är en viktig faktor. En Bmw 328 drar en Volvo s60 2.4t både rakt fram,(lätt i starten tackvare rwd) och oavsett om det är från stillastående eller inte. Självklart så piskar bmwn även Volvon på kurviga vägar.. Detta förutsätter givetvis att båda bilarna är orginal :) |
|
|
328 e36: 6,9s 0-100km/h S60 2,4t: 7,6s 0-100km/h Jag lägger min röst på 328an ;) (Gammal tråd, jag vet) |
|
| Hade tidigare en s60 2.5T 210HK 320 NM den gick kanon tycker att den gick bättre än den jag har nu 530 258 hk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.