|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Den skulle nog va rätt lättsåld i tyskland, med tanke på hur låg kronan är emot euron. Inredningen gör jag ju inte heller jag vågen för, hemsk! Men på utsidan ser den ut precis som en e36 ska göra! Titansilber is the shit på e36! |
|
|
Konstigt att BMW Segeltorp skeppade den vidare till RA Motor. Denna bil skulle definitivt pryda sin plats i saluhallen hos en auktoriserad ÅF. Priset är iallafall totalfel om man inte köper den för att lagra vidare, Det unika försvinner ganska fort när man börjar bruka bilen och då blir värdetappet i nivå med nybilsköp. Men för kanske 80-90 tkr skulle det vara ett altenativ för mig nu när det börjar bli dags att byta ut Compacten. Äldre bil, fortfarande E36 men 18000 mil mindre mil på mätaren och rätt utförande. **BMW-ägare i 29 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
Förstår inte folk som klagar på inredningen? Den är väldigt snygg, men tyvärr är många för fega, precis som alla identiteslösa människor som hela tiden går runt i svart, svarta skor, byxor, mössa, jacka. Automatlådan drar ner priset helt klart, rimligt pris enligt mig vore 120.000kr |
|
|
Mats: Segeltorp är ingen BMW-ägd anläggning såsom till exempel Solna utan en privat ÅF. Där marknadskrafter styr sker ting såsom icke alltid går att förklara med jungfrufödsel och annat hokuspokus. Undras om någon frågat den ursprungligen pedanten vad inbytesvärdet var? Mvh Asken |
|
|
Hade det varit en M3:cab med samma mil och årtal men annan klädsel. DÅ hade jag varit intresserad. :) Ser ju onekligen fin ut, som ny. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.