|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Märkligt att Bmw inte kom ut med en M3 i touring. E34 fanns i kombi M5 version, men inte E36,46, Hoppas den kommer ut i E91. |
|
|
Det är väl inte så stor efterfrågan på en M3 kombi kanske SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
|
Jag tror också det, M3 touring är en bilmodell som skulle tilltala en förhållandevis liten kundgrupp....men i det stora hela skulle det inte vara någon storsäljande bilmodell Mvh Ferenc |
|
|
Man kan ju inte veta om där är någon efterfråga på en M3 touring när där inte finns någon, och då kan man inte räkna med ombyggda exemplar. Titta på SAAB, dom sa att där inte var någon efterfrågan på en kombi av deras modeller ,när dom sen släppte en kombi sålde den bra. |
|
|
Eller titta bara på vad som säljer bäst hos audi i deras sportsegment Avanten säljer väl mer än sedanen i S4 och RS4 modellen |
|
| Helt säkert så skulle en M3 Touring sälja bra! | |
|
Man kan ju aldrig veta. Det är väl likadant med M3 sedan. Den var väl inte jäte populär i E36 utförande eller. Så det kanske var därför M3 E46 inte kom i sedan. Kanske är samma sak med M3 kombin. Dom brydde sig ju inte om att göra en serietillverkad version av M5 e39 i kombi ju. Har bara hört att dom gjorde en enda kombi av e39 m5. Hur är det med nuvarande m3 då. Något prat om att den ska komma i monbi då? SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
| E så cool denna M3 kombi! Är/blir en bra förebild för mitt eget bygge.. Saknat min M3 coupé sen dagen den såldes o nu me familj o hund så e touring ett "måste".. Alltså får man bygga själv! Längtar till våren.... :D Hade d inte varit för stundande villaköp hade ja nog slagit till på denna så ja o fjällan haft varsin! 1 svart o 1 vit - hade gjort sig på uppfarten!! :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.