|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk SECOND PLACE FIRST LOOSER | |
|
Blev lite intreserad av denna. Vad tror ni om den?? SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
|
Är nog väldigt rolig. Bara allt är seriöst gjort. Men 286 ++ hk vart har han fått dom ifrån? |
|
|
kanske från S50B30 motorn..? /Jonas |
|
| Tror det är en riktigt rolig bil. Kombi med m3 motor är ju en riktig sleeper :) | |
|
Kul och snygg bil som BMW borde byggt själva. Måste vara Lotec på forumet som säljer? Driver väl firman RnB någonting? |
|
|
Riktigt grym bil. Hade lätt velat ha en M3 E36 Touring. KÖP!! =) |
|
|
BjörnB: Det stämmer nog som du säger Rafko på RnB Racing / LotecM3 på AP Länk |
|
| det stämmer bra det att det är rafko alias lotecm3 som säljer den och hade jag haft pengarna hade jag köpt den direkt,då jag vet vad han kan om bmw samt att jag brukar lämna in min m3:an till han ibland när den behöver sercas samt trimmas=) | |
|
Den ser ju väldigt fin ut, och är säkerligen välbyggd också!. Men 89000:-, känns inte det lite mycket för en bil som egentligen inte ens är laglig?! |
|
|
Ja, hur går en besiktning till på denna? Chansar man och hoppas på tur? Mvh. Richard |
|
|
Hej boys, japp det är min bil... Besiktas med "besiktningskåpa" (bortfräst Mpower logo på kåpan), men ibland får man argumentera om prylarna som sitte rpå. Men det är iaf en 320i alltså en SEXA som sitter i bilen, alltså hade jag alltid kunnat argumentera vid flygande besiktning eller vanlig besiktning när man blivit stoppad eller detta har kommit upp på tapeten(aldrig hänt vid flygande iaf, endast frågor vid vanlig besiktning). Insug och avgas får du alltid lov att byta OM ifall det inte överstiger en viss procent i effekt :P, eller när du reggar en bil som är helbilsgodkänd. |
|
|
För att citera en gammal philipsreklam "köp en jag har en själv" Som sagt har jag en svart med samma mods plus lite till. Känner lotec rätt bra och har provat denna bil ett par gånger. Går som f*n inte lika bra som min men nästan!?! Besiktning är inga problem min har gått igenom med besiktningskåpa varje år sen den konverterades för 4,5 år sedan. Ang priset börja huvudräkningen. Kolla här på Autopower vad bil, motor, framvagn, bakvagn, diff, drivaxlar mm kostar och börja addera. Priset är snorbilligt. Tobbe |Oo=00=oO| |
|
|
Ja det förstår jag att det måste ha kostat en hel del. Och bilen är ju ganska så unik så priset kanske inte är helt åt skogen.. Försäkringen lär ju inte vara så farlig heller, vilket är ett stort plus. |
|
| Inte så kul om du krschar den, så får du ersättning för en 320... | |
|
Nja, smäller man så blir det andra problem också.....då kommer det att uppdagas att bilen är trimmad och har rejält mycket mer prestanda än en 320....nu kan jag inte de reglerna utantill men ersättningen reduceras iaf pga effekthöjning Men krocka ska man ju inte göra.....eller hur var det nu :) Jag gillar iaf bilen, tycker den är en "cool" sleeper, vore jag ute efter en M3 E36 hade jag tagit en närmre titt Jag med mina 23 (nästan 24) skadefria år hade iaf tagit den risken, man vet ju när man ska gasa och när man inte ska göra det.......men jag talar bara för egen räkning, jag kan inte ge några rekommendationer till någon med färskare körkort än mitt... Mvh Ferenc |
|
| Borde det inte vara rätt enkelt att regga motorbytet? Eller som ombyggt fordon? | |
|
Jo det går, men jag vet inte hur det blir med skatt, försäkringar osv.. Tycker inte det är lönt, utan funkar att ha som 320 Touring hur bra som helst.. |
|
| Är väldigt sugen, den hade vart klockren som andrabil.. Undrar om man kan få tanten att sälja sin nissan :) | |
|
Den är ju klart fränare än en M5 e34 touring. Och så är det nog ingen som ens misstänker att den går så bra innan man gasar. SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
| En bil BMW själva borde ha byggt. Just den modellen har jag drömt om flera gånger. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.