|
Sida 5 av 12
|
|
|---|---|
|
Ni har gjort grymt bra köp. Skulle ni tröttna på ratten så är det inga konstigheter alls att byta. Inte gratis men definitivt hanterbart. ______________________________ //Lövet |
|
|
Jag är mycket nöjd med bilen än så länge. Ratten har ännu inte stört mig men det kanske kommer. Har inte alls kollat vad det skulle kosta att byta men det känns inte gratis :) Första prio nu är att bestämma sig för däck och fälgar inför sommaren. Lutar åt 18" Bara hitta rätt leverantör och pris nu! |
|
| Har ni kollat att ni har 3 liters motorn? Det där var bilar avsedda för den ryska marknaden därav den annorlunda utr. Min åf tror inte att nya motorn klarar rysk bensinkvalitet. | |
| Bilar avsedda för ryska marknaden?? Låter som en dålig skröna | |
| Det är högerstyrda bilar som skulle ner till Indien utan värmepaket m.m.Men dom skickade dom fel så dom dök upp i Stockholm istället.Det förklarar det något nedsatta priset ;) | |
|
Vissa återförsäljare vill nog inte påskina att det går att köpa en ny BMW så billigt helt enkelt ;) På tal om att hamna fel och eg. helt OT, visste ni att det finns två äckligt cerise Porsche 911 från 80-talet i Sverige som var ämnade för två kvinnor i en oljeshejks harem? Han beställde 11st på ett bräde, men vid leverans hade två av fruarna sagts upp. En av bilarna hamnade hos Porsche Sthlm och den andra i Göteborg. Vet inte om det var lättast att lura på svenskar de udda bilarna :) |
|
| 3D Pinball, jag tror nog att BMW själva vet vad som är sant om bilarna. Vad är det som är konstigt med att dom var avsedda för Ryssland? Är ju inget fel med bilarna för det. | |
|
Dessa bilar var avsedda för svenska marknaden men blev felbeställda.Dom var utan rails tex som är standard i sverige.Vet att det har sålts bilar här avsedda för Danska och Litauen som har anorlunda specning än dom som är avsedda för svenska marknaden. 325i T Länk |
|
|
Var ute och tittade på min nu. Det står FIAT 1,4 L lite snett instansat på motorblocket. Är det något som inte stämmer nu alltså? |
|
|
Snikmodell? Nej tack! |
|
|
Har du legat och sovit Grodan? Bilarna är inte nämnvärt snikutrustade, definitivt inte för de pengarna. ______________________________ //Lövet |
|
| Ny bil med sport stolar + ac... vad mer begär man för det priset? | |
|
andreas_lofgren// Det sägs att de saknar ACC, farthållare etc. |
|
|
Det inte bara sägs, det är fakta..Ingen farthållare och ingen ACC. Bara vanlig AC och man får hålla reda på farten alldeles själv. Med tanke på hur många som ville köpa bilarna så kan det inte vara helt fel, men alla är vi olika som tur är. Vore ju tråkigt annars :) |
|
|
Vissa kanske tycker att en 325 med 218hk sportstolar xenon ac m.m är snik.Men för mej så känns den helt ok.Skulle jag beställa en ny specad med alla paket så blir det ju runt 400k och det är inga pengar som jag skulle kunna lägga på en bil.Jag har haft bmw tidigare med bara ac och det har inte varit något problem skulle det bli för varmt/kallt så vrider jag vredet några m.m så är det problemet löst.Det jag saknar är skinnratt men det är inga stora pengar att fixa i efterhand. Länk |
|
|
Ni måste väl förstå att det är ett allvarligt brott att inneha en BMW utan alla "måste" prylar. Ordet snik är i paritet med spetälsk. Nä skämt åsido jag tycker ni gjort en fantastisk affär ni som köpte dessa bilar. Det är roligt att det finns de som tänker lite mer funktionellt. Det blir lätt hysteri här på forumet ibland med allt möjligt krimskrams som man "bara inte kan leva utan" och jag måste ju lite självkritiskt erkänna att även jag ibland hoppar på lämmeltåget ibland. Dagens ilands problem. Lycka till med era nya bimmers! Har kollat bilderna och tycker dom ser grymt fräscha ut. Ni har ju dessutom gjort en ypperligt bra affär. |
|
| Det är ju jätte kul med lull lull som Christer glenning sa.Synd bara att Bmw tar så bra betalt för det:( | |
|
Det är lustigt hur det har blivit. Vill jag öppna rutan i bilen trycker jag på en knapp. Det duger ju med en vev när jag ändå sitter bredvid fönstret. Hemma måste jag gå fram till fönstret och öppna med ett handtag. Temperaturen ställer jag in med klimatorn. Hemma måste jag ner i pannrummet och skruva på den manuella shuntventilen på pannan, läsa av systemtempen efter ett tag o.s.v. Och kylning har jag ingen i huset. Och ändå tillbringar jag mer tid i mitt hus än i bilen :) För att säga något om ämnet så måste det ha varit ett klipp. Så billigt har det nog aldrig varit med ny BMW och kanske vi inte sett de sista billiga bilarna än.. |
|
|
Det vore ju trevligt om det kommer fler erbjudande från bmw.Det var ju några stycken på ap som inte han med att bestämma sig för en bil. Måste även tacka Desmo för tipset.Ses vi i sommar så ska jag bjuda dig på en glass:) Bilen Länk |
|
|
Haha Anders-72 Du har så rätt! vad bortskämda alla är som har fullsmetade bilar. det enda man egentligen behöver är en ratt =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.