|
Sida 3 av 12
|
|
|---|---|
|
Jag har köpt mig en iaf, silver och enligt "erc´s" spec ovan. Var på väg att köpa en sedan och hade bokat den, ringde sen Bilcentralen när jag var på väg upp till Sthlm. De hade bilar kvar då så jag ändrade mig och slog till på en Touring i stället. Ny bil med alla garantier och service vägde in. Sen fick jag råd från en bekant som jobbar som säljare på Bmw och hans råd var glasklart, bara slå till på Touringen..Så det gjorde jag :) |
|
Gemini__ |
Grattis till vad som måste anses som ett kanonköp. =) Dela gärna med dig av lite bilder sen. |
|
Tack så jättemycket för det! Ska absolut ta lite kort när jag får hem den, får hoppas "spontanköpet" blir bra :) |
|
|
Detta är bara en försmak som kommer att hända! De som har kontanter de nästa 2-3 åren kommer att kunna köpa det mesta till rätt pengar, enligt mig! Det är lite surt att har man precis köpt bil, så känns det tråkigt att inte få något för den, men thats life. Det är bara pengar som gäller och 99,9% av alla företag skiter fullständigt i gamla kunder och deras intresse. Jobbar själv som säljare och innan var det kvartalsekonomi och nu är det 1 dagars ekonomi, tyvärr. Samhället har ingen långsiktighet och ordet långsiktiga kundrelationer är helt borta,det är bara ruffel och båg som gäller. Tyvärr , men sant! Det ska bli roligt att se om Leif Johansson Volvo LV plockar ut bonusen i år, jag hoppas inte, för jag tycker han verkar vara en ganska så anständig människa som har den typen av position, Vi får se? |
|
|
Det är väl egentligen som det alltid har varit, har man gott om pengar på fickan har det sällan varit svårt att pruta ordentligt. Nu är det väl lite mer så att man som köpare inte ens behöver fråga längre, de prutar med sig själva för att få sälja. Jämnar ut sig i långa loppet och jag tror inte det behöver bli så illa framöver heller. Fick åtminstone leveransbesked nu, får bilen redan på måndag så det blev snabba ryck! |
|
|