|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
RFT är inga problem, det äro bara att skriftligt reklamera dessa hos ÅF samt kräva utbyte emot icke RFT om Ni upplever de vara ett verkligt problem. Ett flertal bekanta till mig har gjort detta med god framgång. Mvh Asken |
|
|
Om man måste reklamera en produkt räknas det i mina ögon som ett problem. Mvh Johan |
|
|
Det enda RTF duger till är bankörning, där ger dom styvare däcksidorna bättre grepp. //Stefan |
|
|
@Nockenwelle Jo så här ligger det till. Köpte bilen med "original" däck, dvs RFT 225 fram och 255 bak. Spårade mkt. Bytte efter ett tag till "vanliga" däck(Br. Potenza) 225 fram och 255 bak. Spårade mindre men fortfarande ganska mkt. Fick tag på 4 st begagnade RFT däck med 225 både fram och bak. Spårar nästan ingeting :) Så jag funderar på att behålla RFT på. Enda nackdelen är att det låter mkt mer i bilen :( |
|
| Då mste du ha fått en uppsättning som är bättre än vad många andra här på forumet fått, för det finns många exempel på spårkänslighet med samma dimension på RFT fram och bak. | |
| Märkliga saker... men det är vad jag har upplevt. Glömde nämna att det är vinterdäck. Kan det spela in? Mjukare gummi???? | |
|
Körde hem min nya 325:a i går med RTF-sommardäck. Spårar alldeles för mycket. I morn byter jag till RTF-vinter. Återkommer med mina erfarenheter efter det. Men jag kan ju säga att jag definitift inte tänker sätta tillbaks dom där RTF-sommardäcken i vår! Man får sitta och parera hela tiden. ////Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.