|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| söker någon som kan hjälpa mig lite med photoshop.. det jag vill göra är att sätta på m-fronten från coupen på en 3- eller 5-dörrars.. | |
|
k1mzo>> 3-dörrars finns i två karosser på 1-serien. bmw_jerry>> Kan du leverera två bilder på en coupe resp 3/5-dörrars i samma vinkel ska jag nog kunna hjälpa dig. Maila till jakob@effex.se. /Jakob |
|
|
Jag har snabbtestat...är det ungefär så här du har tänkt dig? (Hoppas du inte tar illa upp, Jakob...) Original 5-dörrars: Länk Original coupe: Länk Mitt försök: Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
5-d: Länk Coupe: Länk Försöket: Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
[ AutoPower ] [ Forum ] [ 1-Serien ] Rubrik: photoshop hjälp sökes Alltså 1-Serie-forumet... ;) |
|
|
tackar för hjälpen . det såg riktigt bra ut :D 3-dörrars och 5-dörrars är halvkombikarosserna medans coupen räknas som 2-dörrars |
|
|
Varsågod... :) Vill du ha den bättre än så, eller räcker det för att få en uppfattning? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
ufo: om du har tid så skulle det itne sitta fel med en till bild :P 3-dörrars: Länk coupe: Länk |
|
| Länk kanske bättre bild på coupen | |
|
Vassego´...: Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| tack så mycket för hjälpen :D det såg riktigt bra ut | |
|
Snyggt faktiskt någon som vet hur stor skillnad det är i fästen osv skulle det gå att få till utan att behöva såga bort eller lägga till en massa? When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
nu när vi ändå är i gång så har jag en till önsking om någon har lust.. jag skulle vilja se coupen i dakargul om någon har lust att hjälpa till :D |
|
|
Dakargul...är det den "blekgula" som man sett på E36or? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Japp! Länk Mvh Johan |
|
| Länk snyggare bild :D så snygg färg | |
|
En "snabbis"...med några småmissar: Länk bmw_jerry: såg inte ditt sista inlägg förrän nu när jag skulle posta... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| tackar så mycket :D såg riktigt snyggt ut | |
|
Varsågod...kul att kunna hjälpa till! Nu klockar jag ut...go'natt. / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| hittade en 3-dörrars med coupefront Länk tycker att det var riktigt snyggt.. synd bara att fronten kostar så mycket ananrs hade man själv velat ha en :P | |
| fy fan va snygg! passar fronten rakt på? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.