|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
zodiaken: u got mail! Ska det vara på det viset?! |
|
| Rolfstorp Smide har 0340-37508 | |
| Funderar lite på lättare bankörning (ej tävling). Vad är lämplig bil för maximal körglädje? Har funderat på M3 e30. | |
|
_Johan_: har du några bilder på ditt bygge angående långloppsbilen? så man kan titta lite och få lite inspiration och ideér! Ska det vara på det viset?! |
|
|
BjörnB: Finns bara en bil och du har gissat rätt redan ;) stensth: Gå till www.jmbracing.nu under bilder->byggbilder Det ser dock lite annorlunda ut i vår bil då vi byggde ut en befintligt bur. Vi har också krav på vagnbok villket gör att vi måste "do it by the book"... |
|
|
_johan_: Det är ju tur att inte instrumentpanelen har för många mätare, nu slipper du ju titta på fel. =) mvh Berg "Rekordbrännare dömd till två år i Eslöv" /läst i SDS |
|
| berg35: Blicken riktas ändå lite högre upp och längre fram :) (Mätare kontrolleras mest på rakan så att temperaturerna är rätt :D) | |
|
_Johan_: det finns inga mer bilder på själva bur-bygget eller? tänkte mest på burens bakre del i kupen! Ska det vara på det viset?! |
|
|
stensth: Bor du i närheten? (isf kunde du kika live..) Vi kommer också att ha bilen nere på Sturup Raceway den 8 juni i samband med bankörningen där. Jag har lite bilder i någon av datorerna, jag skall kika.. |
|
|
_Johan_: nej tyvärr så bor jag inte i närheten av Ängelholm! Tyvärr så kan jag inte komma till Sturup! Jobbar bland annat då samt att min tjej ska på bal på kvällen, hon tar studenten på fredagen. Ska det vara på det viset?! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.