|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Första bilen var en rostig häck men kul att köra, letade efter en kombi men fastnade för en annan lite speciell bil. Tjejen gillar den, jag gillar den så inga problem. |
|
|
Jag jobbade extra som pizzabagare så bilvalet så en BMW var ett måste =) Funktion före styling! |
|
|
Enkelt... Mycket pulver för liten peng :-D)) går som en klocka för övrigt... |
|
| Varför BMW? Därför att dom gör M3 som har en av dom effektivaste motorer som tillverkats. Trots att mätaren ligger mellan 220-290 på motorväg vill den inte ha mer än 1,90 l/mil i snitt. Finns det någon bil som slår det..? | |
|
varfö ja valde bmw för att ja kom över en svenskåld norrbottens körd pärla =) därför köpte ja mig en bimmer som de heter Mvh Mr-speed P.s den e till salu till hösten om nån känner för en 535 me inte så farligt mycke mil på mätaren D.s 360 * 3 e väldit skönt att göra =) |
|
|
Jag åker BMW för att det ger mest för pengarna. Råkar jag på en annan bil som ger mig samma körglädje och kvalitet för lika mycket pengar och det inte är en annan BMW så blir jag förvånad. Visst finns det alternativ i tankarna, men de har nackdelar: Maserati Biturbo = tveksam kvalitet och dessutom turbomatad :-( Mazda RX7 93- = lite väl dyra och turbomatade MB 500E = handikapputrustade allihop 540i = ehhh, det var ju en BMW det med... |
|
betriebsanleitung |
Billiga och bakhjulsdrivna |
|
Mmm en 540 6 petad skulle inte sitta helt fel =) Mvh Mr-speed 360 * 3 e väldit skönt att göra =) |
|
|
Har man minsta bilintresse och gillar att köra bil så finns det inte något annat,alla andra biltillverkare har först på senare år begripigt att körglädje är viktigt i en bil... Dock har inte alla förstått att det måste vara bakhjulsdrivet ;) Mvh Janne. |
|
|
Det är ingen som hänger med att Romeo Olsson är lika verklig som en snöslunga i Sahara.... Asken |
|
|
Asken: :-) Läste precis hans användareinfo. //Palle |
|
|
Romeo Olsson är en kul filur. Han och Tord Yvel (iaf namnen) är produkter av ett antal glada killar som syntes på tv för nåt år sen under namnet "Varanteatern". Lysande! /Micke |
|
| Asken. Jo man kan undra om Romeo bryr sig, men frågan var intressant ändå tycker jag. Ännu ingen som har sagt att dom har BMW för att impa på brudar & polare. Det är positvt :) | |
|
När jag träffade min flickvän så sa jag att jag hade en fet BMW (2500A -73) och visade henne denna. Hon var inte alls imponerad... Nu har hon blivit förälskad i BMW CS1. Brudar är knepiga. BMWCS # 2358 BMWCS Syd |
|
sebbe_bmw |
För BMW är just BMW |
|
Blev sugen på något roligare efter min första bil (Golf 2). Tack vare far som alltid gillat tyska bilar och då han ägde en vit 528i för kanske 8 år sen som jag då var imponerad av så fanns tankarna åt det hållet. Så när jag idag åker upp till honom så hittar man en 518, 520 samt min 528, alla E28. |
|
|
Varför inte ?? det är väl ganska givet va ? Bmw Är BMW Åsa |
|
| För mig blev det BMW lite av en slump. Jag letade vinterbil för 10-20000 och var egentligen ute efter en Golf GTI när jag råkade snubbla på min nuvarande 528. | |
|
Valde första bil mellan volvo 240 GL/GLE, 740 GL/GLE, Saab 900 och BMW 316/318. Pappa betalar så pappa vill också bestämma lite. Visst 316i är slö men folk tror att den är dubbelt så dyr som den egentligen är, vilket inte skulle vara fallet med en volvo eller saab. Kör hellre slö BMW än slö Volvo. BMW´n är det ju stil över. Dessutom tycker jag E30´n är snyggast av de 4 ovan nämda. Så här anser jag om bil märkena: (för att nämna några) Eliten: 1. BMW 2. Mercedes Mellanklassen: 3. Saab 4. Volvo 5. Audi 6. VW Skräp märken: 7. Pechåå 8. Renåå 9. Citroen 10. Fiat 11. Ford Planerar redan nästa bil köp: BMW E36 325i 91-93 Svart /Jocke Anderberg "Don´t laugh your daughter may be in here" |
|
|
1. Väghållning 2. Kvalitet 3. Form 4. Motor/drivlina 5. Lyx 6. Positivt laddat varumärke (well, till största delen i alla fall) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.