|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
En sak som slog mig.. skulle det vara möjligt att montera en nyare E38 strålkastare på gamla karossen med hjälp av listen som medföljer stylingljusen? Visserligen så är ju originallyktorna tvådelade men man kanske kan fippla till det så det ser bra ut? Då kan man ju få en Bmw 99 originalfront på bilen ganska enkelt :) |
|
hmm hela lyshuset är i ett stycke,de från amerika.visst kan du höka utseendet med listen så att det ser ut att var en 99 tex..det är därför listen är valdri beroende på hur du vill göra..om man läser på vissa så skickar de med listen på 99-01 orna..varför??+listen sitte ju redan där i original..Jo för att man kan välja att få förhöjt utseende både på 95-98 eller 99-01 om man vill..hade jag haft en typ 95a så hade jag beställt med list och lackat den,så jag hade haft typ 99 modellen..samt en fet bredare kromad grill från yourhotcar eller nån av de andra..då hade det sett snyggt ut..om du har printer så printa ut lyserna i olika färger och lite grillar,håll dem framför bilen på datorn så ser man någotlunda hur det blir. |
|
|
vet inte om man bara kan beställa listen ?? |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Listen går säkert inte att köpa lös så man får nog köpa hela paketet hehe |
|
Jag hittade dessa nyss som verkar vara mycke prisvärda! Om man kan beställa listen separat från den andra firman så har man en facelift e38 för småpengar :) Länk Mvh Jojje |
|
|
Jojje; Buy It Now price: US $284.05 Tycker inte jag är småpengar för nåt man kanske inte kan nyttja!? /S |
|
|
Vad innebär buy it now price? Jag har aldrig handlat på ebay så jag är helt grön. Mvh Jojje |
|
|
Jojje; Har du sett auktions-siter? Man budar på nåt, men om Du vill gå förbi budningen och helt enkelt "slå" till, så pröjsar du "Buy It Now", för så mkt kostar det...... Typ /S |
|
|
Mao så är det 284 dollar jag ska betala.. har inte sett nått annat pris iaf. Vilket fortfarande är bra pris med tanke på vad det kostar att köpa lysen med xenon konventering från stylingfirmor här i sverige. Mvh Jojje |
|
Scheckheft |
Många "facelift - wannabies" finns det :) Handlarna som tillhandahåller delarna måste gnugga händerna i förtjusning. Mvh Scheckheft |
|
daniel såg en annons på blocket att du köper in bilar också..lust att ta min bruks volvo 850 94 se pkt.motor o låda ok..nya sommardäck ventus k105 på turbofälg samt nya vinterdäck på stålfälg..besiktigad samt skattad till hmm aug tror jag.30000mil..din för 10.lax kompis..några små skavanker som du kan fixa hemma i garaget säkert..alla slitdelar bytta hjullager styrleder etc.. |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Hej, jag ligger väldigt lågt med bilköpandet nu. Marknaden är stendöd så länge det inte är en Ford Scorpio med lågt miltal. Det är de enda bilar som har sålt som smör i solsken eller vad man säger.. har sålt 5 st mellan 90 och 97 års modell. Funderar starkt på att köpa 740in jag hittat och låta min syrra ha volvon så den slipper stå still och må dåligt. Jag fick faktiskt ett förslag av en som ville sälja sin bil, en Bmw 740ia -00 17000mil fullutrústad vad du nu kan betyda på en E38 hehe svårt att tro det finns någon som har precis allt. Men iaf han ville ha 65000:- ganska billigt för en 00a. Jag ställde massa frågor så vi får se vad han svarar. Är kanske en importerad och ihopplockad "polackbil" hehe |
|
hmm det finns klipp vet du..o folk har inte pengar jag degade 56 för min 99a 16000 mil servicebok..det var bra pris hehe |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Ja det var verkligen ett sjysst pris. Du har inte bilder upplagda någonstans så man kan se den? |
|
Det låter som ett klipp ja! Man kan inte annat än inse att man betalt på tok för mkt pengar själv:( |
|
|
bilder kommer ..antagligen till helgen..kanske redan på fredag..Den har tyvärr gula blinkersar,så det är en del att fixa till sen till sommaren..annars så ligger jag och kör matt-tvättar och läder rengöring..Inte för att de är i dåligt skick,tvärtom.Bara för att jag är nog en perfektionist-bög misstänker jag haha..kan nått förfinas tja då gör jag det.men kan försöka ta några manana efter tvättningen..Och ja det var ett klipp enligt bilpriser och handlare så ligger de på 90 lax..men men tror nog att 7 serien kommer höjas till de nivåerna till sommaren.alla skall ju pruta nu så,bara att vänta,eller göra/leta klipp och hoppas på tur..Själv skall jag behålla pärlan och åka som en kung. |
|
|
var det den som var bostongrön med 20" alpina och 16/9 navi? Mvh Jojje |
|
|
Hej nej den killen ringde jag och bokade träff med i november..men han hade en del el-fel på bilen med tackluckan..motorstyrningen etc..sen hörde han aldrig av sig igen..samt att det var rost på 4 st ställen 3x5cm på framdörrarna etc..och den verkade dra mycket soppa (för mycket) Nej jag fick en annan mörkgrön med creme etc.. |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Måste vara denna gröna med alla felen? mailade på den men uppfattade också bilen som en aning skum.. Länk Jag skulle tippa på att bilen gått väldigt långt i tyskland och krockad sen imoprterad till sverige bara något år gammal efter utförd reparation, i samband med reparationen uppdaterades den med navi och nyare ratt eftersom ändå krockudden behövde bytas.. Miltalet skruvaden ner många tusen mil.. Sen har bilen gått här i sverige ytterligare ett antal mil med dålig skötsel, motorn rasade och ny motor monterades i.. Absolut inget jag vet men det är en känsla jag får efter att ha fått uppgifter från ägaren angående skicket.. |
|
just det ja motorn var bytt..det glömde jag..det sa han..och den drog 1.2-3 landsväg..måste vara fel styrprogram i den.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.