|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Vilka andra bilar/märken kör ni idag? __ Min bil: Länk | |
|
Corolla Power från -90 som vinter/bruksburk. Enormt billig och sjukt driftsäker. Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hyundai Elantra kombi -99(sämsta skit på 4 hjul) Hyundai H1 skåpbil -00 arbetshäst! Subaru SVX -92 (Japans svar på BMW E31) Chevrolet 454SS pickis -91,med skruvkompressor. Mvh Patrik |
|
VW Passat TDI 110 Variant-99 (Suveränt bra=) Volvo/Mitsubishi V40 2.0T-00 (usel kvalitet men snygg) Sen finns en ytterligare BMW att låna in: 530iA Individual-01. Stephan Mugge; Har du sålt E91:an? |
|
| Volvo 245 :-) | |
|
Subaru Outback diesel VW T5 LWB |
|
|
Vad kör du själv Mugge? Vågar du säga det här? Hehe Gott Nytt År! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Kör bara BMW, det räcker så. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Micke Olsson, man kan säga att Mugge har stjärnan på fel ställe nu! =) M3 E30Länk |
|
|
Ford Mondeo 2,2 TDCi 2006:a som bruks & vardagsbil. BMW som entusiastbilar :) Länk till alla tre: Länk Mvh Mattias |
|
| SAAB V4 1975. | |
|
9-5 aero kombi 00. |
|
|
Mazda Miata -03 Ford Focus Flexifuel -03 VW Polo -99 Tyvärr ingen BMW för tillfället... // Erik |
|
|
Så illa är det ju inte att man skäms för att berätta vad man kör :-) Glider numera omkring i Mercedes nya A-klass och är faktiskt riktigt nöjd. Plus: Bra materialval i kupén Bra ljud och sittkomfort Rymligare än man hade trott med tanke på storlek Billig drift Minus: Inte alls sa körupplevelse som i BMW. Motorkarraktär __ Min bil: Länk |
|
|
Stephan: Ja min E91 är såld, bytte in den hos Hedin Bil här i Göteborg. __ Min bil: Länk |
|
|
Mercedes 280 CDI -08, mycket trevlig bil med utmärkt kvalitet. |
|
Conan999 |
Mitshubishi Colt -95 på vintern och Corvette på sommaren. Sambon har en V70 oxå. Ingen BMW i nuläget. |
|
E36 Bmw 328 touring M 3,2 edition (rullande projekt) E30 Bmw 325 touring me Z3 lamelldiff (vardags-/busbil) Volvo 945 turbo++ vardags-/hundfraktare |
|
|
Skoda Roomster och Merca E200 -98 a.k.a. "taximerca" :) M V H Stephan Äger Autoexpertenverkstaden i Täby AB |
|
Jesper von Wowern |
Förutom Bimmrarna står det Porsche 912 & 924, Casal-moped och en obromsad släpvagn i vagnparken. Jag har varit på en hel del olika fabrikat men inte varit utan BMW de senaste 20 åren. /Jesper von Wowern |
|
Kör en Audi A4 Avant 1,8T -02 till vardags... Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.