|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
en sån skulle finnas... kanske som underklubb till bmwcs? finns intresse? dessa bilar börjar bli smått klassiska så dom förtjänar det..... eller återkommande träffar kanske? mvh glad e30 ägare... | |
|
Varför inte? Om det är någon som är intresserad av att driva det hela så är det bara att kontakt med BMW CS. Konkreta frågor kan också mailas till mig. |
|
|
Jag är intresserad av en e30 klubb i svergie... gärna med arrangering av banåkning o dyl. PS. kan även tänka mig att hålla i lite av klubben vid behov. //Ozze //Ozze |
|
| Jag kan också tänka mig att hjälpa till med klubben. | |
|
Jaa....mer banåkning vore inte fel...Önskar det fanns något som "Ringen" i Swe...där man köpa klippkort och bara gasa! ;0) 7900rpm |
|
|
kul att intresse finns.. johan du är väl från syd? har ingen erfarenhet av att driva en klubb men det har väl du? hade varit sj7ysst att skapa en kunskaps bank eller nåt... maila mig johan! tänkt gå med i syd nu... |
|
|
Kunskaps bank verkar ju rätt vettigt det me... varför inte nått i stil med e30.de uppläg... rätt bra tycker jag... fast lite jobbigt med tyskan bara... men man filar ju på skol tyskan =) //Ozze |
|
|
har inte så mkt problem med tyska... är nämligen till hälften sådan:) |
|
Crusty |
Cato: Ich bin auch halb deutsch! =0) Aber ich spreche viel besser als ich schreibe! leider! |
|
Cato: Stämmer att jag är "Sydare" :) (Maila mig om du har frågor, annars är det bara att regga sig på www.bmwcs.com/syd) Viss erfarenhet av klubbarbete finnes också, däremot så finns det ingen tid för det. :/ Jag är dock gärna med och hjälper till lite om ni har planer på att starta en E30 sektion inom BMW CS. |
|
|
Crusty diesem problem habe ich auch.... aber lesen geht gut:) |
|
Crusty |
Hab da eine ide bekommen! BMW club für deutsch/swediche BMW fahrer! Aber da gibts vieleicht nicht so viele da von? =0( |
Crusty |
Ich sehe da gerade das du auch von Malmö bisst! |
|
ja ich komme aus malmö das ist korrekt... deine ideè ist gut aber ich glaube das uns beide die einzieger (glömt ordet för medlem pinsamt...) wie alt biBt du? und woher in malmö kommst du eigentlich? fahrst du auch motorrad?-kawa93? förresten det var ju en e30 klubb som var på tapeten.... sorry alla.. |
|
|
ölfilter e typ det enda ordet på tyska jag kan men en e30 klubb hade vart grymt har man bmw så ska det va sex burkar!!! |
|
bmw_turbo |
Och de skall vara på 2,7 liter. E30 klubb skulle vara kanon BMW 320 E30 "Cartman Edition" -Liten, Fet & Ettrig |
Crusty |
Cato: Kommer i från Vellinge utanför Malmö / 20år och jag har kört cross där av kawa93, fast jag körde yamma 125cc-96. Ordet för medlemmar är "Mittglieder" Har sålt min BMW så jag äger ingen för tillfället, men jag kör omkring i min hobbystylade Toyota Celica, letar efter ny BMW men hittar ingen som passar mig. Hur ändrar man "Äger följande BMW:" Äger ingen längre men man får väl ändå va med på forumet! "Nicht immer , aber immer öffter" |
|
Gå in på "Ändra Användare" högst upp! Är även jag E30-entusiast, men behövs det verkligen en underklubb?? Blir det inte lite för mycket uppdelat i små underklubbar? Jag gillar e30 men jag gillar även att titta på andra BMW's på träffarna. Cato & Crusty: Ich bin 1/4 deutsch, aber ich sind nicht gut auf deutsch! MVH Arne [bmwdriver] 318iS 1988 BMWCS[Syd]#4324 www.bmwdriver.cjb.net Söker billig E30 323-325 till racebils-projekt. |
|
Crusty |
BMwdriver: Då har du iallafall lite BMW blod i dig! =0) Tack för tipset! |
|
verkar vara många från syd här...(skåne).. bmwcs-syd har ban träff den 8 juni(för övrigt min födelsedag) vilket ni säkert vet, på sturup raceway... jag åker dit(om jag hinner) så kan vi ses kanske och snacka om det här... och titta på fina bmw´s... förresten ingen som har lust att hjälpa mig med lite felsökning/meck? har tillgång til fullutrustad verkstad med 2 lyft? min bil behöver omvårdnad.. tjänst genererar gentjänst...(jag är sämst på att mecka, vill men har aldrig lärt mig) /Cato |
|
|
dog diskussionen? -Crusty vi måste hitta en bmw till dig... du kan inte åka runt i en celica! du muB dich selbst nicht verraten!-kauf mal shnell ein bmw! ett råd köp e30! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.