|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
haha, de är kul med så många olika åsikter. de märks till exempel att coldhex o spider är de mogna gubbarna som har kört tillräckligt fort i sina dagar och nu nöjer sig med lugn och fridful körning för att se sig om...medans pg ice fortfarande är en gasglad grabb som är stolt över sin m3a men egentligen verkar rätt avundsjuk på det han ser och skulle vilja ha lika mycke effekt.. det används nog ingen koppling som någon skulle påpeka, det kallas ketchup effekt! det är nog ett bra o seriöst bygge detta! men det finns dom som klämt ur runt 1000 hk, dock räcker ju det där. onödigt att diskutera hur smart eller osmart detta är. klart att det är dumdristigt att hålla på sådär i trafiken. nu tycker jag dock inte att det gick så farligt till någonstans. jag har sett bra mycke värre både på internet och i verkligheten. och tänk på att det är filmat för att se extremt ut. jag tror nog att ni många när ni kommer med era m3or går det lika dant i kurvorna o i omkörningarna. kanske dock inte med svarta avgaser o lakritsremmar bakom! |
|
|
Sköna diskussioner.... :-( Grym bil!! Alltid coolt med över-motoriserade bilar... kanske inte så användbart... men coolt!! Hmmm.... man blir ju lite sugen på att ha en liten snigel på röret...??!! |
|
|
Länk |
|
|
Kart att man använder sina bilar. I annat fall skulle man åka omkring i en 320d. Det händer ibland att folk blir förbannade när man gör en omkörning som dom själva aldrig skulle ha motor till att klara. //Stefan |
|
|
StefanL: En 320d vore nog lämpligt åt de som inte fattar vad det är de sätter sig bakom ratten på, alternativt en 318 tds E36. Intelligens och fart nyttjat med kontroll det kan man göra på ett tysklandsbesök och autobahn ligger fri. Annars är det ju givet att åker man ett rejält understatement som just M3 är så vilar man i den auktoriteten. Allt annat är trams och ointelligent... Asken |
|
|
Mycket fin bil och mycket effekt! På tal om hållbarheten. Den är nog ganska skottsäkert byggd! Håller garanterat många mil. Med rätt grejer så håller det bra. Och visst är det en M3 fortfarande, bara lite förfinad. |
|
|
Jag håller med dig Asken. Det gäller att ha respekt för motorstarka fordon. Själv har jag tillbringat många varv på olika racerbanor och kört riktigt motorstarka bilar, vilket inte helt lätt ibland. Det är skillnad på att köra fort och för fort för din egen kapacitet. Skulle personligen aldrig utsätta mig själv eller andra trafikanter för rent dumdristiga övningar i trafiken. Men jag gillar att köra bil och att vara en aktiv bilförare. Och visst har det hänt att det gott fort vid några tillfällen. Sen har det blivit ett allt vanligare fenomen att folk ligger och fiskör i omkörningsfilen många gånger under tillåten hastighet och utan någon som helst uppsikt i backspegeln. Tack för mig B-) //Stefan |
|
|
Haha StefanL med en 320d gör man inget annat än fiskör, dock aldrig i omkörningsfilen :-) Kommer dock att byta bil ganska snart om jag känner mig själv, eftersom jag har en M gen i mig. Det blir dyrt, men va fan, man måste ju leva också. Nån film med vansinneskörning kommer jag dock aldrig att göra. |
|
|
Haha det var en bra kommentar coldhex M-generna går aldrig ur. //Stefan |
|
|
Man saknar inte sommaren mindre när man inser hur kul man kan ha det på vägarna ;) Mvh Mathias |
|
|
Jag tycker inte att det något vidare vårdslöst. Var är alla skymda kurvor alla pratar om? Att det gick fortare än skyltat är ju klart, men det där var väl inget? Och ni som snackar om kopplingsdumpande och överdrivet rattande har nog inte kört bilar som är döda tills 5000rpm och sen bara PANG på varvstopp :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.