|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Hann inte se annonsien, vad begärde dom för den? |
|
|
199.000 BMW CS #5139 |
|
|
Ja, det var ju ett skapligt ras. |
|
|
Apropå dyra E46or: Länk Hur resonerar de? Ett, tu, tre dyker det upp ett fåralår? |
|
|
Inte för att jag förstår uttrycket fåralår men jag förstår precis vad du menar med priset ;-) Det är blir bara fånigt att begära 209' för ett importerad 330 Ci -02 med 12000 mil på mätaren. //Lövet ______________________________ Kör: Volvo S40N T5 Aut AWD -05 |
|
|
Fånigt är ordet. Den har inte ens sportstolar. Trodde mer om Autoclassica, faktiskt. Fåralår är bara ytterligare ett bidrag till den långa raden av synonymer till idiot. Fast nog antog du väl något åt det hållet :) |
|
| Inte undra på att vi har svårt att förstå skånskan ibland ;) | |
| Är just sportstolar så avgörande? Jag gillar också sportstolar men varenda en som sätter sig i passagerar stolen fäller in "lår förlängaren". Hehe eller vad heter det? | |
|
Fast den där har väl de ortopediska stolarna med inbyggd långtidsmassage osv, vilka är dyrare än sportstolarna vill jag minnas. Men det motiverar knappast ett 70.000 kr för högt pris. |
|
| Varken shadowline eller facelift. Är det en M-bil? M-paket 1? | |
|
Var inte denna lite väl billig? Länk "Pris: 139 000:- Årsmodell: 2005 Göteborg, Innerstaden: Visa var Miltal: 9 500 - 9 999 Växellåda: Manuell Bränsle: Bensin Bmw e90 325 sedan 218HK+ -05 (uttagen 2005-03-11) 9914 mil, svart metallic, endast två brukare, svensksåld! En unik BMW med Schnitzer sportpaket som delvis M-utrustad! Dessutom scnitzer väghållningskit som gör den lägre och stummare som ger en otrolig väghållning! Invädigt, utvändigt samt motormässigt i mycket god kondition! Servad enligt intervallerna." |
|
| Jag skulle aldrig betala 139kkr för en BMW med V6 men det är ju jag det :-) | |
| Reagerade också på den annonsen. Iofs, den saknar sportstolar och en vettig ratt men 139 tkr!? Kan vara ett julfynd. Eller just det, den saknar den raka sexan då den i stället har en V6;a... | |
|
Inte speciellt förvånad att det dyker upp en e90 för den pengen. Flera bilar har tidigare annonserats för kring 150 strecket. Och sannorlikt har en del 325:or bytt ägare för runt. Undrar vad enn bilfirma ger i inbyte? 120 i bästa fall skulle jag tippa. |
|
|
"Och sannorlikt har en del 325:or bytt ägare för runt 140´ på privatmarknaden" skulle det stå. |
|
| Det gick på mindre än ett dygn så lite billig var det nog allt... =) | |
|
Jo, det var säkert billigt och om den blev såld så måste priset vara rätt. Menade bara att det inte var helt oväntat att en e91 skulle annonseras för runt 140´. Själv väntar jag på en välvårdad 325 med bla sportstolar och multiratt i skinn för runt 150´. Vill ha en med shadowline lister men de verkar vara ytterst sällsynta i annonserna men man ser dem ganska ofta i trafiken. |
|
|
Håller med dig, jag menade mer att paketet om Ac Scnitzer borde betinga ett litet bättre fsgpris. Å andra sidan saknade bilen ifråga en hel del i utrustningsväg så som sportstolar och multifunktionsratt. Själv ska jag införskaffa mig en E91 325 touring i vår och söker en bil som åtminstone har sportstolar, xenon och multiratt - undrar vad en sådan kan gå lös på..? =) Finns ju liknande för 175 och kanske går det att få en sådan än billigare i vår, vem vet... |
|
|
Lönar sig säkert att vänta, de flesta bilar sjunker ganska fort just nu. Ökad arbetslöshet och bilfirmor i ekonomiska svårigheter kommer spä på detta. Själv tänkte jag nog vänta till i vår eller helt enkelt slå till när ett tillfälle dyker upp. |
|
| Själv säljer jag aldrig i dessa tider... :P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.