|
Sida 3 av 19
|
|
|---|---|
| Hur ser du att den är krockad? | |
|
Jabbal: Huvhörnet på passagerarsidan ligger inte i linje med överkanten på blinkersen, men på förarsidan gör det så. KRAFTWERK: Håll hårt i din 735:a, ska det smaka så ska det allt få kosta lite också! Hur många välutrustade e32 735:or i "bra skick-plus" finns det egentligen??? (Jag har ju inte sett bilen så jag kan ju inte rosa den för mycket). 40 lök är dessutom inte så fasligt mycket pengar... Btw: Vet du om att Laibach spelar i Uppsala på fredag 13/2 ??? Självklart ska man dit :-) vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
Jaa, något har ju hänt höger fram! Stor eller liten skada är egalt, då den iaf. inte är riktad eller ihopsatt korrekt. Det ser Du lätt, om Du tittar på avståndet mellan motorhuvens kant och halvljusets överdel, och jämför med vänster sida! Mvh, Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Att huven är "lite sned och har defekt passning" innebär ju inte att den är krockad.. Om jag ska lägga mig i lite. Men " KRAFTWERK" kanske har något svar så småningom, han kanske vet mer om bilens historik än vi.. JAG vet ingenting om den bilen...t.ex. Mvh Janne. |
|
|
Ja, där kom det fram lite info från KRAFTWERK.. ;) Mvh Janne. |
|
|
Jag tycker det är betydligt färre E32 till salu nuförtiden jämfört med för ett halvår sedan eller även ett par år sedan. Är det fler som noterat detta? Orkar folk inte annonsera eller är många skrotade nuförtiden? /Mats J |
|
|
740iaL Länk Men varför textilklädsel på en Lang? 8 ägare sen 1995-10-20 |
|
| Den ser bra mycket risigare ut än den här Länk | |
|
Är 11 ägare sen 1997 rimligt för en importerad 735iA? |
|
| Bilen är av årsmodell 91. | |
|
Den här då? Länk Verkar fin och priset har blivit otrevligt intressant... /Mats J |
|
|
Ja, 17 va billigt kan man säga... Den har fått motorn ubytt, framrutan är spräckt mitt itu, originalratten är borta, originalstereon är borta, originalfälgarna är borta, kombiinstrumentet är utbytt mot ett från en 6-cylindrig bil, originalkombit har stannat på 13.000 mil, ingen vet hur långt den gått....Dessutom har den stått still okristligt länge...det är grönaktig mossväxt i maskinutrymmet.... Eh, "därav priset"... Å andra sidan en väldigt trevlig prick som äger bilen. Helt klart villig att diskutera priset! Han har fått bilen i inbyte! BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Då lät det ju inte lika spännande längre, det var bra. Men den verkade fräch, men det kanske vara är en uppfixning inför försäljning. /Mats J |
|
|
Fin 735:a på Blocket. Länk |
|
|
Det är nästan så man ser på bilden hur jäkla bra rostskydd och hur bra lack det var på den tiden , dagens dåliga "rostskydd" och lackjobb är rent löjjeväckande i jämförelse. Jag påstår att det råder en global kvalitetssänkning på alla idag producerade produkter på jordklotet - detta till följd av ökad girighet och högre vinstkrav. Långsiktigt bidrar det till ökad inflation eftersom man varje år får betala mer för att behålla den kvalitet man fick förut. Cirkeln blir sluten då de kortsiktiga vinnare som åtnjuter de högre vinsterna som kvalitetsbantande i produktionen innebär , nu själva får erlägga allt större summor för att köpa produkter med hög kvalitet. Idag är det ju smått bizzart att man kan köpa en ny bil för 600 000:- Skr och den börjar rosta inom 3 år , E32 gick ledigt 10 år och hade mycket mindre rostproblem. "Att ge en vägsnigel fingret är som att kasta pärlor till svinen" |
|
|
Vad tror ni om denna? Länk Mycket dyrt bytt, dock inge skinn eller shadowline.. |
|
|
TYGKLÄDSEL!! och en ful sorts trälister ger ju inget habegär direkt... Svart instrumentpanelsklädsel och shadowline hade ju också hjälpt... Men det borde ju vara en bra bruksbil. /Mats J |
|
|
Skinn brukar ju vara lätt & billigt att få tag på till E32 ______ |
|
|
tjena på er.i mitt tycke ganska dyr,nån som vet utrustningsnivån?har alldrig sett en IL med tygklädsel?! bromsen är fartens värste fiende |
|
|
Hur kan någon tycka att 27tkr är dyrt för en 740iAL E32-94??? En i superfint skick kostar uppåt 100tkr, (om den är i fint skick, vilket nästan inga är). Sedan om den har plysch eller läder spelar ingen roll, E32 är vrak eller entusiastbilar i dag, dom är för gamla för normalt vanligt bruk. Det som spelar roll är skicket. Jag var och tittade/provkörde en Gletcherblau 740iAL E32-93 för 4-5år sedan, fd EU-bil från Bryssel, den hade Ultramarinblå plyschklädsel. Personliga börjar jag mer och mer gilla plysch framför läder efter 6st 540i med läder från fabrik, 1st eftermonterat och 1st E32 735i med läder, skönt med en superfin 1981års Toyota Corolla med tyg=) Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.