|
Sida 15 av 19
|
|
|---|---|
|
Granathen, Kollade in din 535i E34 i galleriet. Trevlig historik och antar att bilens skick överensstämmer med den. Pelle |
|
| Hej Pelle, vad kul att du tittade på 535:an! Jo den är verkligen jätte fräsch! Har dock fått kosta på den en del för att få den i det skick jag vill ha. Tex Ac renovering, lite lister, bussnigar etc men nu börjar jag få den sista touchen klar. Tänkte ta lite bilder och lägga upp när jag är på landet om ett par veckor. // Fabian | |
|
Härligt!! Ser fram emot nya bilder. En 535:a i rätt skick och ordning gör en rätt så avundsjuk. Gillar min 525ia, men det är ingen idé att stressa upp sig så jag saknar verkligen pondusen och kraften i en 535:a. Hittar jag en så tar jag den direkt likaväl som en e32:a med m30. /Pelle |
|
|
Det kanske kommer en hyffsad E 32 till salu snart. Svensksåld, 12.900 mil, full servicebok, inredning i nyskick, orginalfälgar i nyskick. Motor och låda knappt inkörda ,-) Helt orginal förutom vita blinkers fram. MvH jawen |
|
|
Jawen är välkommen att maila mig info om den bilen. Jag har en till lågmilare och vill kompletera. Maila till tino.carrasco@quadriga-ab.se Mvh Tino |
|
|
Länk |
|
|
Undrar bara; vad är det för fel på vxl.lådan och på data boxen efter så få mil? Klart åren har gått! Svårt att se skicket på bilen på dom här bilderna! Länk Min bil |
|
|
Laszlo Kolla in Kraftwerks första inlägg på sidan 13 så tror jag att du får svaret på din fråga. Mvh Janne |
|
|
Tack Janne! Nu förstår jag! Missade att det var frågan om samma bil! Mvh.Laszlo Länk Min bil |
|
|
För dom som är ute efter en finfin E32 borde ni kolla in min annons.Är KRAFTWERKS tidigare bil och är välskött.Jag måste sälja bilen för investeringar i företaget.Inte för att bilen är i oskick. Är fantastiskt hur få seriösa intressenter det finns för en sådan rekorderlig bil. Kolla som sagt in annons,jag sänker lyxkärran till löjliga 29 000:-. Hör gärna av er för mer info. Mvh Michael |
|
|
Inte varje dag en Alpina B11 dyker upp, någon som kikat närmare på denna? Länk |
|
|
EOS: Har du nån länk? |
|
|
US Kolla här, jag tror att det är den han menar. Länk Mvh Janne |
|
|
Falukorv: Har varit till salu i många omgångar, jag har mailat men pga uteblivna svar på frågor om Alpina-skylt och nummer så har jag besparat mig att lägga tid på det. Se även avsaknad av emblem mm utvändigt. Högst troligt ingen Alpina men då säljaren inte svarar så kan jag inte säga säkert. |
|
|
De står ju bara alpina 3,5 på transport styrelsen... Sen har den vart avställd sen 03.... |
|
|
Jetzt liegt es in der Nähe....;) BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
TheMan det är nog en Alpina Chassienumret är WAPBB35007BB00074 Har för mig att BMW numrena börjar med andra bokstäver... (gå in på meca.se och slå in regnumret så får du fram chassienumret) /Mats J |
|
|
Dessutom ser man på chassienumret att det är bil nummer 74 tillverkad i den serien /Mats J |
|
|
Min Alpina har chassienummer BC50000D100129 enligt mecas hemsida, men det är bortklippt dom första bokstäverna, så nog är blocketbilen en Alpina alltid. /Mats J |
|
|
Jetzt ist meine 7-Serie bald in den richtigen Händen. Ein Eigentümerwechsel ist im Gange. Es wird eine leere Weihnachten, aber meine große graue Tank Wie kann ich in die Kirche zu Weihnachten in Stil zu bekommen? Mit meinem blauen juvel.Jag tragen den Kopf hoch, mit Stolz und obwohl nur die sechs Zylindern. Frohe Weihnachten euch allen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.