|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Så kan man välja att se på saken. Personligen tror jag att överpriserna beror på att folk har svårt att acceptera att deras välvårdade pärla har rasat betydligt mer i pris än dom vill inse. Det är väl ändå marknaden (köparen) som bestämmer vad som är ett lättsålt pris.? Mvh Jens |
|
Gemini__ |
På tal om X5:or, då jag är väl bevandrad i hur marknaden för X5:or ser ut reagerade jag på denna vagn: Länk Ligger runt 100 tkr för högt, säger bara lycka till med försäljningen. =) Mvh: Thomas |
| Länk ännu en falsk annons.. hahaha, det läskiga är att kommer det upp tillräckligt många sådana kommer folk med riktiga x5:or till salu börja justera ned sina priser helt i onödan.. :( | |
|
Observera också att alla annonser som ligger uppe har för och efternamn skrivna med små bokstäver och vill ha svar på mail. Hmmm, undrar om man kan få bort annonserna på något sätt, man vill ju inte att värdet på ens pärla ska sjunka utan anledning.. Om många av oss kontaktar blocket kanske de blir nedplockade? Alla annonser: Länk Länk Länk |
|
|
Ännu en anledning till att man inte behöver bemöda sig att ringa på annonser med maskat regnummer. //Lövet ______________________________ Kör: Volvo S40N T5 Aut AWD -05 |
|
|
Skulle säga att samtliga bilder i ovanstående annonser är tagna i andra länder. Om det finns ett samband mellan annonserna så kan man ju tänka sig att någon är intresserad att köpa en tidig X5 men en 15-17' mil på mätaren billigt. ___ //Ulf |
|
| Den sista annonsen Alveus har med har ett telefonnummer i annonsen. | |
| Den har ett "telefonnummer" som inte jag lyckats ringa än iaf.. Om någon annan här lyckas så får ni gärna höra av er för då vill jag köpa den bilen :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.