|
Sida 9 av 11
|
|
|---|---|
| Det har nog sålts en hel del bilar, men jag tvekar på att leveranserna kommit igång. Högst troligt står BMW som ägare på bilen. SMS:a regnumret till 71456 så får mysteriet sin lösning :) | |
|
Rollebolle: Det som i min mening är "osportigt" är att den inte hade manuell växellåda, det skulle ändra körupplevelsen mycket för mig. iDriven fugerar mycket bra men en "sportbil" måste ha manuell växellåda enligt mitt tycke. Dubbelturbosexan ger ifrån sig ett mycket trevligt avgasljud :) Jag provkörde i Kalmar hos Autogruppen. Hoppas du får möjlighet att provköra själv snart. Ha det bra. /Anderz3 Zätan: Länk |
|
| är det någon här på forumet som beställt en?? | |
|
Dom första som har beställt en Z4 ska få den levererad i maj iaf. |
|
| Den S35i som trevligt nog återigen står parkerad utanför min lägenhet är i alla fall registrerad på BMW Solna. | |
| Länk hamann fälgar på nya z:an | |
|
Med Hartge-fälgar: Länk |
|
| Nu rasar exemplaren in på Blocket också. | |
|
Trevlig att man får se hela motorn på S-Drive 35i och att halva motorn inte döljs som på E90 exempelvis. |
|
|
Provkörde S-Drive 35i idag och den gick riktigt bra. Fast för det facila priset 631.700 så kan man ju ställa lite krav. Blev helt såld på avgasljudet, lät väldigt likt BMW Performance sportavgassystemet som fanns att lyssna på på hemsidan. Tyckte att den var tystare än E93 med taket uppe. Det enda minus jag hittade var att det inte fanns nån bältesassistans. Sport+ var en trevlig inställning! Bilen var redan såld, killen som köpt den måste ha starka nerver. Skulle aldrig tordas köpa en dådan demokörd bil även om dom inte släpper ut vem som helst i den. Vecka 24 ska visst dom andra lyckliga ägarna börja få sina bilar. |
|
| var bara tvungen att dela med mig lite Länk vit z4 med svarta njurar och performence fälgar, riktigt snyggt med andra ord :D | |
| En annan snygg vit z4 Länk | |
| såg riktigt bra ut det där :D | |
| Länk testas med kommande m-paket.. | |
| Länk ac-schniyzers version | |
| Länk mer spionbilder på m-paketet | |
| Lite uppsende väckande camoflage eller.. på den sista länken hehe .. | |
| Länk hittade en mattsvart ... riktigt snygg | |
|
Matt-grå :) men snygg var det utan tvekan. Mvh/Rolle |
|
| Länk tunertest där ac-schnitzers z4 testas.. var riktigt snygg faktist | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.