|
Sida 1 av 11
|
|
|---|---|
| Länk tycker det ser riktigt lovande ut :D | |
| Överlag är jag positivt överraskad, dock blir detta ännu en BMW-modell där jag kommer behöva lite tid för att komma överrens med framljusen. Skoj att en del detaljer från gamla Z3 återvänder också - lite retrostuk är det allt. Ser fram emot fler omaskade bilder och inte minst de på interiör och bakdel. | |
|
Riktigt snygg! Gillar njurarna, ser spetsigt ut eller så är det en skum vinkel på bilden... Får huvudvärk bara jag tänker på att göra rent dom där fälgarna... |
|
|
Länken funkar inte. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| nej min gamla z4 är snyggare :D ;) | |
|
här finns den på automotorsport Länk |
|
| nu är även baken avtäckt..Länk | |
| Länk | |
|
Dom fick till det rätt bra till slut. Bra att dom övergett förra Z4:ans hängbuk. |
|
| Snyggt, kul att se BMW börjar hitta rätta formerna igen. | |
|
Sådärja, nice ass! Hoppas på att en Z4 med 3,5-litersmotorn och DKG-lådan finns att beställa från start. Prospekt och utrustningslistor kan inte vara långt borta nu. Leverans borde vara möjlig till våren om man är tidigt ute, annars blir det väl "som vanligt" att det är hösten 2009 som gäller - precis som med E85. Undrar om emblemet baktill verkligen skall sitta där, känns lite fel. Hade föredragit om det suttit längre ner på luckan. BMW bryter även mönstret eftersom både Z3 och Z4 haft emblemen bak till vänster om BMW-märket. |
|
| tycker att både emblem och betecking sitter konstigt.. man kan ske vänjer sig.. den ser mer ut som en sl utmanare än slk :P | |
|
det har nu även läckt ut bilder på de fälgar som kommer till z4:an Länk Länk |
|
|
fälgarna har inte så stor betydelse för mig, men jag såg att ett tidigare inlägg om fälgar hade visst bortåt 400 inlägg så det tyder väl på ett intresse eller är är det bara kul och "gagga". Mitt inlägg skulle inte behandla några fälgar utan ett plus i kanten för ännu en vacker kaross brån BMW, för mig har Z4:an varit hemsk i sin formgivning, förressten kupén har jag gillat men det är nog för takformen. Kan det möjligen vara så att Z4:an har sålt så dåligt och Z3:an var ett kort man tjänade pengar på så retrostilen får en chans till? men för min egen del helt godkänd!! det är väl bara det med ännu mer moderna bilar att materialval blir billigare och billigare i strävan att hålla priserna nere och den stackars köparen får ta smällen som vi läst om här på forumet som är och har varit klassiska problem, då hjälper det inte att det står BMW på huven mvh Uffe/bildock |
|
|
Trevligt med 19" från fabrik, jag tyckte att fälgarna som sitter på bilen på den första läckta bilden var heeeelt okej! Ljusår bättre än vad E85 någonsin fick vilket ledde direkt in på spåret för eftermarknadsfälgar. bildock: Jag är minst sagt främmande inför den problematik du nämner om billigare materialval, usla försäljningssiffror för Z4 etc. Vad bygger du detta på för information? |
|
|
BMW:s nya modeller har bättre materialval än tidigare. |
|
|
nu har det läckt ut mer bilder ... ser riktigt bra ut Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Japp, håller med. Rakt bakifrån (bild 5) ser den grym ut. |
|
|
bild nr:3 tycker jag är så snygg!!!! men vad beror det på? naturligtvis dragen av Z3 över fronten och dragen av Z4 över bakre delen i mitt tycke de två bästa bitarna till en ny enhet, snyggt!!! mvh Uffe/bildock |
|
| håller med dig bildock... hoppas nu bara att det kommer bra motorer :D tror att v8:an från m3 kan hitta ner i z4:an.. | |
|
Den kommer med samma motor som 335an, hyfsat lätt att ta +400 whp ur. Nån som vet vad den kommer att väga? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.