|
Sida 7 av 11
|
|
|---|---|
|
Hejsan Grattis till din undersköna smak, ett önskemål även från mig, jag är så glad att svart och svart invändigt är på väg ut mvh uffe/bildock |
|
|
De vanliga procenten finns givetvis där, plus ett par till i dessa tider. Däremot tror jag inte att priserna kommer att påverkas av att BMW går dåligt (nåja...) eller att en viss modell internationellt sett säljer sämre än förväntat. MSRP ut är och förblir de samma med justering per årsmodell. Allt annat skulle chockera till den milda grad att jag kommer att skaffa pacemaker i samband med sänkningen. Beträffande just Lunds Bil kommer de att få in en tidig sDrive35i, tungt lastad med utrustning. |
|
| Länk z4 vinner designpris | |
| Länk test av nya z4:an | |
|
Blir tyvärr ingen M utgåva av nya Z4. Länk |
|
|
Man ska aldrig säga aldrig. BMW sa exakt samma sak om förra Z4 men det kom ändå en M version av Z4. Dock vet jag att BMW kommer erbjuda performancekit till nya Z4. |
|
| Länk | |
| Länk | |
| Länk | |
| Länk officiell lista med accesoarer till z4:an .. man kan bland annat köpa kolfiber splitters till fronten.. nice :P | |
| Snökedjor också, inte illa. | |
| Wow! Dom har verkligen lyckats med en design som tilltalar mig den här gången. För första gången sen BMW släppte sina roadsters så är den nu en sån bil jag bara vill ha, har inte känt liknande om dom tidigare. | |
| var på autopartner i linköping idag och såg hastigt att dem hade nya z4:an på den inhängnade parkeringen.. jag hann bara se den lite snett bakifrån och måste säga att det såg riktigt bra ut.. måste väl vara premiär snart?? | |
|
Har för mig att det är den 9:e maj som den har premiär, ev redan denna helgen som kommer. Såg den idag jag med, under skynke visserligen men det gick ju bra att lyfta på skynket..! |
|
|
Jag såg en på nära håll på Malmö mässan. Så S****** snygg. Ni kommer inte bli besvikna. Några bilder (priset för den var nästan 700.000 kr.) Länk Länk Länk |
|
| längtar tills den 9:maj :D... nu när den blivit lyxigare och större är det inte långt till mercedes sl.. med en v8 under huven kan nog z4:an sno åt sig lite kunder.. visst är sl fortfarande i en annan division men skillnaden har minskat | |
| Synd att även prisskillnaden har krympt ganska rejält. | |
| Hmmm..varför har BMW satt i sexorna utan direktinsprutning i dom här...? | |
| Länk jämförelse mellan nya och gamla z4:an | |
| Den nya är så mycket snyggare än den gamla. Inredningen var alldeles för plastig i den gamla. Skönt att BMW börjar få ordning på designen igen efter några mindre lyckade år. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.