|
Sida 4 av 11
|
|
|---|---|
|
Clubsport>> jag tror det snarare är en utveckling av 218hk 3liters-sexan från 325i/525i. |
|
|
ollen: Men det är ju samma motor nu 325/330. |
|
|
Lista för den tyska marknaden med pris på utrustningen i EUR Länk //Mackan |
|
| 2008 kostade z4 3.0si 424.000kr om vi då jämför med z4 sdrive30i som kostar 42.900euro i tyskland så känns det ju inte som någon stor ökning.. (räknar euron som 10kr då) | |
|
bmw har släppt en film om hur man byggde z4:an.. Länk |
|
| Länk lite bilder från detroit-mässan... ser riktigt riktigt bra ut :D | |
| Mmm ser RIKTIGT fin ut... synd med plåttaket bara :D | |
|
Tyskar och träinredning, jag förstår dem inte :) Jag tycker inte att träinredning hör hemma i en sportbil men det är kanske bara jag som tycker så. Mvh/Rolle |
|
| men den svarta(?) såg helt okej ut | |
|
hmmm mmmm ja ok men inget jag skulle välja om man köper en ny bil :) smaken är som baken. Mvh/Rolle |
|
| jag gillar träinredningen :P varför skiljer det så mkt i vikt mellan 35sdrive och 30sdrive?? är det för att det är modernare motor i 30sdrive och därmed lättare eller vad är det som skiljer?? | |
|
att överhuvudtaget ha en träimitation är inte heller min grej, jag kan förstå tanken bakom att det ska se dyrt och exklusivt ut men då ska det nog vara äkta träfanér men trots det så valde jag hellre en snygg matchande läderinredning mot karossens färg så det blev en kontrast mot varandra Modet har ju förespråkat svart en längre tid och då kanske träinslaget har varit ett sätt att få kontrast, men det verkar mest som tyskarna har uppskattat det mvh Uffe/bildock |
|
|
Priser för svenska marknaden Z4 sdrive 23i SEK 363 000 Z4 sdrive 30i SEK 430 000 Z4 sdrive 35i SEK 470 000 //Mackan |
|
|
Här är en till som inte gillar träinredning i Z3:an, det är faktisk äkta träfaner i de Z3:or som är originalutrustade, som min var. Titta gärna på mina bilder efter ombyggnad till svart mitt konsoll. /Anderz3 Zätan: Länk |
|
|
Anderz3 där ser man hur fel man kan ha, ang. träfanér, jag hade bara de släta mycket blanka interiörerna i tankarna med en yta som ser ut som perstorpsplattor men med trämönster utan någon reliefverkan, glädjande med snygg interiör på din bil tillsammans kromdetaljerna, i mitt tycke mycket snyggt!! mvh Uffe/bildock |
|
|
ser väldigt väldigt snygg ut!! en riktig fullträff designmässigt!! Lelle BMWCS 03900 |
|
| undrar vad en m-version kommer kosta ifall den kommer..lär nog bli en bra bit dyrare än den förra z4m | |
| Av bilderna att döma så saknar nya Z4an handbroms men har istället elektrisk parkeringsbroms. Spontant tycker jag det känns som en mindre sportig lösning men det kanske är en vanesak? | |
| Länk design pris till nya z4:an :D | |
|
ytterligare snygga bilder..läcker inredning må jag säga :D Länk Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.