|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jag var och kollade på bilen idag den gick jävligt bra inga missljud någonstans och i allmänt fint skick bryr mig inte så mycket om lite rost i tanklocket när resten av bilen var i ett bra skick. den gick förövrigt som ett skollat ollon helt sjukt:D är grymt sugen på den nu lite jobbigt att köpa nu och ställa av den under vintern kanske väntar med att köpa m5 tills våren får se. | |
|
johan_ona Okay du hitta rosten jag skrev till dig? Ja den gick skit bra inga missljud el så antingen om jag är petig el så men jag vill inte ha rost på min bil =) Hoppas du hittar en du vill ha. /Kim |
|
| ae86_driver.....logga in på msn!Fick du tag på killen idag?skall jag kolla på bilen? | |
|
Tyvärr är det allt för vanligt med rost just innaför tankluckan. Har haft det på båda mina E39 och fått det årgärdat på rostskyddsgarantin. ___ //Ulf |
|
|
Kul sida det här. En hel del folk med koll men tyvärr många man vill skratta åt. De som skruvar beställer en s-bok med korrekt tryckår. De har olika beställningsnr...Så var inte för säker på s-boken bara p g a att året stämmer. Den som tror att man kör en M5:a 6000 mil utan att byta belägg vet inte vad den pratar om.... Jeesus!! =) |
|
|
Jaha.....det hade jag ingen aning om.....att det gick o handla gamla serviceböcker på bmw????!!!! Vet du det av egen erfarehet? :-) Mvh Peter |
|
| Är det verkligen så farligt med lite rost innanför tanklocket? Låt säga han släpper den för 180k skulle man köpa den då? Jag menar 20k över till att laga rost för? Tänker jag rätt? | |
|
Importkillen "De som skruvar beställer en s-bok med korrekt tryckår" Vad då "de som skruvar" ? Finns väl alla möjliga varianter av bedragare och bedrägerier. Vissa köper säkert en nytryckt bok och kan då avsläjas medan andra köper gamla fullstämplade. Menar du att BMW tillhandahåller serviceböcker med olika tryckår? Låter helt osannorlikt, varför skulle de göra det? Kollar man realoem hittar man följande: Länk Jag tolkar det inte på det sätt du skriver, så du får gärna förtydliga. |
|
|
Björn: en gissning är att det finns alternativa inköpskanaler som säkert kan tillhandahålla tidigare årgångar. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.