|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
hatter |
jag skulle oxå vilja tillägga att bilar som servats och skötts med omsorg även dom kan hamna på skroten tidigare än den som inte servades exakt efter schemat .... bara en liten hint ... jobbar som sagt med bilar i min vardag .... har sett många "lik" trots "fina stämplar" med kvitton etc .... |
Lasse Karlsson |