AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
3.991

Ska sälja min M3 E46, men är jag för dyr?

Sida 2 av 2
Ett tips gällande bilder på interiören: Sätt dig i baksätet, stäng dörrar, se till att det är ljust ute, helst mitt på dagen (inte eftermidag), av med blixt och givetvis en så bra kamera som möjligt....

M.V.H
Dennis
Ba
105
BaraBazz
Bmw 318i E46 -Såld
Bmw 330iM E46 -Såld
Bmw 330ci Cab E46 -Såld
Bmw M3 SMG II E46 -Såld
Bmw 523iM -Äger
Kan förstå att det är ett stort minus med nyansskillnader, men vill även poängtera att detta inte syns lika väl IRL. Och endast passagerardörren där det är nyansskillnad.

Men! om man söker på "BMW M3 SMG" från 2001 och max 8999mil i hela sverige så är jag den billigaste sv.sålda och 15 000 billigare än nästa sv.sålda? för 15 000 borde man få den lacken utomordentlig? eller surrar jag nu?
som sagt: Jag tycker du satt ett mycket bra pris ur köparens perspektiv..
Ba
105
BaraBazz
Bmw 318i E46 -Såld
Bmw 330iM E46 -Såld
Bmw 330ci Cab E46 -Såld
Bmw M3 SMG II E46 -Såld
Bmw 523iM -Äger
STEPHAN: nej den har svart innertak, vet inte vad jag fått alcantara tak ifrån helt ärligt måste blandat ihop på nått sätt(dock för dyrt att uppdatera annonsen igen endast pga. det;)

DennisH: Ska göra de, ska ringa min polare som är grym fotograf med sin galna system kamera hehe.. han har ex tagit dessa på min gamla 330 cab:

Länk

Länk
Ba
105
BaraBazz
Bmw 318i E46 -Såld
Bmw 330iM E46 -Såld
Bmw 330ci Cab E46 -Såld
Bmw M3 SMG II E46 -Såld
Bmw 523iM -Äger
STEPHAN: Antracit innertak skulle jag skriva men skrev fel hehe aja
Snygga bilder....helt klart. Bilder av den kvalitèn gör otroligt mycket.... Satsa på lite nya bilder tagna av din polare...

Hade jag haft samma möjlighet hade jag helt klart gjort så också..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.