|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej.Vad har ni för bilförsäkring till era bilar.Samt vad kostar dom? Tacksam för svar.Ha en bra dag. | |
| BMW Originalförsäkring. 306 kr/mån, halvförsäkring :) | |
|
BMW-Erik: 306/mån på en kryddad 335? Får man fråga vart du bor? |
|
|
Katzi: hur långt är ett snöre? __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
BMW Originalförsäkring 5600 helår. Ser fram emot försäkringen på den nya bilen! |
|
|
dd88: Jag bor i Hällefors.. population ca 7000 st. Bor i egen villa med bilen i eget låst garage. :) Men jag håller med om att det är ganska billigt. Betalar 220kr/mån i halvförsäkring för min Peugoet 309 -92. En bil som jag köpt för 3000 kr. //Erik |
|
| Clubsport: Då blir det halvförsäkring igen då? =) | |
| Jag förstår ej vad du menar VillaRosa. | |
|
IF helförsäkring med allt extra skydd på M5:an. Egen villa,Strängnäs centralt. 15000:-/år Gillar fordon med fart |
|
|
Glömde E30 = 320 88:a. Endast trafik 270:-/månad. Gillar fordon med fart |
|
| Katzi: Vad VillaRosa är att det är väldigt individuellt vad man har för försäkringspremie, så varför fråga? | |
|
BMW-Erik: Jajamen, ser fram emot tre trevliga år när det ska betalas försäkring. Dom sex första månaderna för 145 kr/mån smakar fågel! |
|
| BMW 540iAT -00 1350 kr/ månad halvförsäkring lägenhet parkering på gatan. | |
|
BMW originalförsäkringar prova på i 6 månader försäkring. 170:-/mån //Palle |
|
|
Katzi: varför vill du veta vad andra betalar? Mats BMW CS #5847 |
|
| t80196.Se hur mycket det skiljer på var man bor.Själv bor jag i Halmstad.Och ger 5 600 kr helår för min z3a 2,8 98. | |
|
Vesta 22000:- per år helförsäkring. Parkerad på gatan mitt i Stockholm :) |
|
| Katzi: Skulle väl isf vara mer relevant att jämnföra vad andra betalar för en Z3 2,8. | |
| Katzi: Skulle väl isf vara mer relevant att jämnföra vad andra betalar för en Z3 2,8. | |
| Crille82.Jag skrev frågan på z forumet.Men min fråga har blivit flyttad hit av någon anledning. | |
| Ja men då borde du formulerat frågan så man förstår vad du frågar efter. Skiljer ju en del i premie på Z3 1,8 och M-roadster | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.