|
Sida 14 av 15
|
|
|---|---|
| Murpz: Nej jag ljög bara. Klart jag fick det annars skulle jag väl inte skriva det. Jag får veta imorgon hur de blir då ska han lämna svar om han vill betala de jag begärt. Så jag får hoppas på de bästa. | |
|
Har spekulanten i fråga synat bilen? 210´ tycker jag låter som ett mycket bra bud när du begär 225´. Man kan ju aldrig räkna hem en affären innan köparen skakat fram pengar och man har dem "i näven". Jag önskar dig fortsatt lycka till och hoppas du slipper "tjötrövar" |
|
|
Denna Länk för 195´ är tydligen inte såld ännu, det måste innebära att det tydligen heller inte är något "kanonpris". Hur går det för dig Sveak? |
|
|
Bilen såldes för 2 timmars sen för 220 000 kr efter att ha legat på blocket i 3v. Jag hade även en köpare som skulle komma på onsdag för 216 000. Som jag sagt hela tiden så skulle jag ej gå under 220 000 kr. Så Andreas här har du lite ord du kan äta upp som du skrivit: "Vi ses om 2 månader när det är dags att förnya annonsen". "Sevak, med din inställning kommer du nog aldrig att sälja bilen." Chrille: "Jag tror som sagt på ett slupris på under 200". (Ett skämt tycker jag) Han som titta på bilen hade åkt och kollat på flera s80 och han sa att han inte sett någon i det skick som vår bil va i. Han va verkligen nöjd. Jag själv är lite ledsen efter jag sålt den, ville behålla den på ett sätt. Den va så sjukt fin. Men den känlsan lär vända då jag snart blir Bmw ägare. |
|
|
14 sidor om att sälja en sketen volvo på ett bmw forum?? Kul för dig att du fick sålt pappas bil! |
|
Gemini__ |
"14 sidor om att sälja en sketen volvo på ett bmw forum?? Kul för dig att du fick sålt pappas bil!" Då denna tråd befinner sig i en avdelning kallad "Övriga bilmärken" förstår jag inte vad du blir upprörd över. Sevak: Skönt att du blev av med kärran till slut, bra betalt dessutom. //Thomas |
|
Pelle Persson: Den va faktiskt riktigt fin och de stämmer att de va familjens bil. Ska nu köpa min egna bmw 335i coupe. Gemini: Tackar |
|
| Grattis,och lycka till med 335-lätandet. | |
|
Då får man gratulera, nu är du iallafall i en betydligt trevligare sits som.........köpare! Jag har dock inte riktigt förlåtit dig för att du sa att du jobbat betydligt mer än jag gjort, jag började som betonggjutare vid 16års ålder. Man skall inte ta allt för givet! När jag var 22 hade jag inte bott hemma på 5 år. Så nu kan vi dra ett streck över det, lite långsint... |
|
| Ahab: Du behövde ej ta åt dig. Jag bor i min lägenhet och ibland hemma;) | |
|
Kul att du fick bilen såld. Har följt tråden men inte skrivit nåt i den då jag inte vill spå bilpriser, för stor sannolikhet att man gissar fel. =) Vilket denna tråd också är ett exempel på. Mvh Johan |
|
|
Har inte skrivit nåt i tråden heller, men måste oxå gratulera dig Sevak :) Kul att man fortfarande kan sälja bil i Sverige (och få bra betalt) ;) |
|
| Då får man gratulera! | |
|
Sevak stort grattis! Jag väntar spänt på om andreas_lofgren ger en kommentar till försäljningen. Skulle han gratulera dig och kanske till och med be om ursäkt för vissa av hans tvärsäkra uttalanden så vore det stort från hans sida. |
|
| Tack allesammans | |
|
Henke: Fortfarande sur över att dina förolämpningar mot mig togs bort av moderatorn? Jag står fortfarande för precis allt som jag har skrivit i den här tråden. Att bilen är såld, dessutom till de 220' som jag nämnde i inledningen, är väl ett bra slut för oss alla? ______________________________ //Lövet |
|
|
Andreas: Du hade fel:) "När folk väl kommer och provkör brukar "suget" komma fram och då är de redan fast även om du inte förhandlar så mycket om priset. Realistiskt slutpris ligger kanske kring 210". |
|
|
"Realistiskt slutpris ligger kanske kring 210" Tiotusen upp eller ner är väl iofs inte så stor skillnad men okej då! Grattis till försäljningen! |
|
|
Tack för en mycket underhållande tråd, gjorde min måndagskväll bra mycket roligare:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
andreas_lofgren: Några förolämpningar har jag inte gjort mig skyldig till och är därmed inte sur. Inlägg kan tas bort på grund av godtyckliga skäl och det är jag inte den förste att råka ut för. från forumreglerna "§3. Vi förbehåller oss rätten att radera vilket meddelande som helst av vilken anledning som helst." Föga oväntat så slår du ifrån dig helt och hållet, du tar inte tillbaka något av det du har sagt och jag tycker att det är ynkligt av dig. Men det är egentligen en sak mellan dig och Sevak. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.