|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag kan säga att jag fick ungefär de pengarna för min 530i -02 limo som visserligen saknade rost och karosskador men inte hade gjort Insp 2. Pruta inte ihjäl dig, priset är bra redan nu. //Lövet |
|
|
Jag och säljaren är nu överens, och jag känner mig mycket nöjd! Har varit i kontakt med Novation i Uppsala som sålt bilen ny och sedan dess servat den regelbundet, Allt ser ut att vara i sin ordning, så därför har jag beställt enkel flygbiljett Ängelholm-Arlanda på lördag! Novation faxade mig den kompletta utrustningslistan, och den känns sånär som på PDC, M-paket och Navi komplett! |
|
|
Igår flög jag Ängelholm-Arlanda där säljaren väntade. Affären gick mycket smidigt och jag kunde vid lunchtid lyckligt styra söderut. Det blev 60 mil av ren kärlek! Så idag blir det bilterapi hela dagen, interiör- och exteriör heltvätt och rekond! Bilder kommer eventuellt redan ikväll. Måste säga att kombinationen sportchassi, Toledoblå metallic, sandbeige sportläder, shadow line och radial eker 17" är mycket smakfull! |
|
|
Då var nytillskottet upplagd i mitt galleri: Länk |
|
|
Grattis! Den ser mycket fin ut och du kommer garanterat att trivas med bilen. Har själv haft min i snart 3,5 år och drygt 5000 mil och det är det längsta någon bil har varit i min ägo hittills... ___ //Ulf |
|
|
Jag la idag några timmar på att montera bort den eftermonterade DVD'n som satt i handskfacket och tillhörande wide screen skärmen (6,5") som satt monterade framför luftinsläppen på mittkonsollen. Tanken flög genom huvudet, det är kanske värt att sälja? - Pioneer DVD-navigationsenhet AVIC-9DVD - Pioneer LCD display wide screen 6,5" AVD-W6010 Har någon en uppfattning om vad man kan begära? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.