|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| La ut 4 bilder idag på bakvagnen. | |
|
> FSRacing Vad är det för Url ? |
|
|
oj oj, det tar sig=) ni börjar få rutin på det där jobbet nu ju=) såg lite film från bugrun nyss, gick ju riktigt bra för bosse med dopen, hörde att lådan gav upp sen dock=( vad åker bosse för kam nu??? den låter ju så grymmt nice den motorn!!, hur mkt varvar han???? btw blev det 10.?? och 220 nåt i slutfart.. |
|
|
Det är Länk Ja men sakta går det tyvärr, måste nog öka lite om den ska kunna rulla nått i sommar...suck Jo dom körde väll hyffsat. men slutfarten är betydligt bättre än tiden. Tror det blev 10.4 och 224km/h. Lådan gav upp tyvärr. Porsche dynga ;) Vet inte vad det är för kam i år, har varit lite allt möjligt i den..från 304 upp till 336 grader. Skulle tro det är 316 eller 324 i år...Dom hade varvstopp på 10600 för nått år sedan. är säkert samma nu ;) |
|
|
Ja du FSR, kommer du ut med din i sommar blir jag imponerad, jag som tyckte att jag hade mkt jobb med bilen=) hehe ja riktigt fin slutfart, starterna var väl hyfsade, men inte så aggresiva, skjuter på bra mot mål verkar det som! såg att dem promoddat dit ett scooop till turbon oxå=) Ja skitlådor=) trist att den pajade då dem inte är skitbilliga direkt=( Ja bosse sa att det gick en och annan vippa om man varvade så mkt... men vad gör det då det låter så där gött=) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.