|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Mötte en estorilblå M3:a nu när jag åkte hem från jobbet. Riktigt nice. Om det nu inte var en vanlig 3:serie som var stylad som en M3:a och med CSL bakluckan. I vilket fall som helst så gjorde den min dag genast mycket bättre. Trodde alla roliga bilar hade gått i vinteride vid denna tiden på året. SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
| Någon som har en bild på en E92 i estoril? | |
Filip_J |
HFR: Har inte någon bild på en estoril, men här har du på en i individual Atlantisblå: Länk |
|
Tack, den känner jag till. Gillar inte atlantis något vidare dock. Lurar på hur en M3 E92 skulle se ut i estoril :) Estoril verkar vara utmärkande på det sättet att den är en "speciell" färg som ändå går hem i de flesta läger, något man inte alltid kan säga om "udda färger" tex phoenixgul, volvos saffran o lazerblue, audis sprintblue etc |
|
|
Buda80: Det finns en som har gjort om en 330 clubsport till M3 E46 utförande. Robban heter han och kommer fr Norr/Linköping. Det var troligen du såg. Min har gått i ide. Som den alltid gjort. |
|
| Budda80: Länk MUMS! | |
|
Vira20: Mycket snygg i den färgen.. men varför gör man en M3 Wannabee av en 330? :S // Mvh. Daniel |
|
Filip_J |
Spajjjs: Ska även tilläggas att det är av en clubsport med, lite ovanligare bilar. |
|
Filip_J: Jepp, förmodligen för mycket fritid :) // Mvh. Daniel |
|
|
Synd på en sån bil är ju bara skillnaden mellan ljudet och prestandan gentemot en vanlig M3a. // Mvh. Daniel |
|
|
Glider man bara runt på stan så märker kanske ingen skillnad men drar man på så gör man ju mest bort sig tyvärr :( // Mvh. Daniel |
|
Filip_J |
Han kunde köpt sig en riktig M3 för de pengarna han lagt på 330in och ändå moddat den. Inte för att den är ful, utan bygget är imponerande, men bortkastade pengar om du frågar mig. Men har man för mycket pengar så =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.