|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Hmm, många utav ovan nämda länkar funkar inte längre, tex racingunderground och themonkeykingdom.net??? Hittar inte loppet på nätet för nedladdning. Sov hårt när det gick live... | |
|
Är det någon här som har en invite till racing-underground.com? Man kan inte regga sig utan den? PM isf, Mvh Marcus |
|
|
Sände Viasat Motor reklam under loppet även nu som betalkanal? |
|
| Clubsport: Nej, ingen reklam gudskelov. | |
|
Janne (AutoPower): Skönt, då kanske man ska investera i den kanalen med lagom tills STCC drar igång. |
|
|
Clubsport: Alltså lite reklam var det för olika program som går på Viasat Motor och lite lite för bet365 tror jag det heter. Sen kanske inte mitt tycke Lill lövis är det bästa på att kommentera på ett F1 race. Den nya blonda tjejen som var med honom och Eje ställde ibladn inte allt för smarta frågor till reps för bla Hamilton och framför allt Jason efter kvalet. |
|
|
Jag kan skicka invites till themonkeykingdom.net där finns alla F1 sändningar, top gear och egentligen allt motorrelaterat. |
|
|
Tycker att Frida Nordstrand gjorde ett alldeles utmärkt jobb, dessutom verkade Eje och Lill-Lövis trivas i hennes sällskap. ;-) Tummen upp för Viasat Motor med andra ord. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Förutom svaret jag fick från SPA (Svensk program agentur) när jag ville beställa viasats sportpaket (inkl. motor) -Vi tar inte emot beställningar nu, vi har leveransproblem med boxarna. Jaha? Hur ska jag nu se F1? Ska jag behöva betala 109spänn per race på cdon? Fuck! |
|
|
>mixim: hur funkar dessa invites? Och vad kan man se? Loppet live? Loppet i efterhand? eller vad? Hade varit kanon...! |
|
|
Hubbe325: Vilken box behöver du? vad har du operatör? |
|
|
mixim, skicka gärna en till mig... Det vore tacksamt. Mvh |
|
|
HARM och October1st, ni får PMa era mailadresser. Det är kanske någon timme eller två fördröjning efter loppen, så man får isolera sig lite =) Funkar dock bra när loppen går vid 07 ändå. Det finns både BBC's variant samt Svenska Viasats version. Själv föredrar jag BBCs! Men det är det väl värt! Streams har rätt dålig kvalité.... |
|
|
starre: Vi har ngn lokal lösning, ATM-antenn heter företaget som levererar kabeltv, sen kan man hyra box för att få viasat eller canal digital´s utbud. De kallar den box1? Jag vet faktiskt inte vilken box som behövs. |
|
| Ngn som kollat på cd-on´s sändningar? Är de lika usel kvalitet som övrig streamning? | |
|
Jag har oxå en drös med invites på themonkeykingdom som ligger outnyttjade, så hör av er om ni är intresserade. Där finns det massor av annat bilrelaterat godis, så som senaste Top Gear och Fifth Gear, bland annat. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Ni som har PM-at mig angående ett TMK medlemskap - tyvärr verkar sajten vara stängd från och med idag. Dess föregångare stängdes pga hoten av F1 rättighetsinnehavarna och de verkar ha kommit på oss igen. Beklagar! Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
den heter numera /www.formulamonkey.com |
|
|
Har också investerat i Viasat Motor.Fick det klart nu i veckan. Känns bra. Har Com Hem. Lyckades pruta ned Internet-kostnaden med 125 kr.,så känns nästan som att man fick Visat Motor gratis. Satt igår och tittade på racet från Australien,blir nog en trevlig säsong. Tycker också Frida Nordstrand skötte sig bra. Kul också att dom fått med Lill-Lövis. Det ända jag reagerade på,var att tvert imot alla andra tyckte Rydell att det var Kubicas fel att det blev krock. Kan det vara så att hans andra arbetsgivare (Seat) vill att han ska dissa BMW,så mycket som möjligt:-) Sen hela fiaskot med Hamilton,tycker jag stinker. Känns som att dom skyfflar över skiten på någon,som är lättare att ersätta än Hamilton i teamet.Han får vel ett antall Euro för att ta på sig skulden. Ser fram imot morgon-dagens race. |
|
|
Har också investerat i Viasat Motor.Fick det klart nu i veckan. Känns bra. Har Com Hem. Lyckades pruta ned Internet-kostnaden med 125 kr.,så känns nästan som att man fick Visat Motor gratis. Satt igår och tittade på racet från Australien,blir nog en trevlig säsong. Tycker också Frida Nordstrand skötte sig bra. Kul också att dom fått med Lill-Lövis. Det ända jag reagerade på,var att tvert imot alla andra tyckte Rydell att det var Kubicas fel att det blev krock. Kan det vara så att hans andra arbetsgivare (Seat) vill att han ska dissa BMW,så mycket som möjligt:-) Sen hela fiaskot med Hamilton,tycker jag stinker. Känns som att dom skyfflar över skiten på någon,som är lättare att ersätta än Hamilton i teamet.Han får vel ett antall Euro för att ta på sig skulden. Ser fram imot morgon-dagens race. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.