AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.089

Åka samlad trupp från sthlm till gävle

Sida 4 av 4
E30Mpower
Alla som vill åka i karavanen och som inte har mailat mig, MAILA MIG!!

Kolla på Länk
Dino
Jag har Väll mailat dig eller har jag glömt det ? säg till isåfall så kan jag göra det .

M-MotorSport
E30Mpower
Har haft problem med min mail idag, om någon får 2 likadana mail så vet ni vad det beror på! Skulle även någon som vet med sig ha mailat mig inte få något alls så maila mig och säg det!!!!
/F

Kolla på Länk
Dino
Då kan jag väll säga att jag inte har fått nåt mail av dig , så du kan väl ta o maila mig.

M-MotorSport
E30Mpower
Dino dig vet jag att jag har mailat gjorde det när du skrev dit förra inlägg!!! ca 15 minuter sedan!!
Min mail är helt slut!
/Mvh Fredrik

Kolla på Länk
Dino
Sorry såg det nu när jag kollade mailet , tack för det .

M-MotorSport
Sp
258
Speedy
325i Cab -08
Hur många är det som har anmält sig?
E30Mpower
I karavanen är vi nu ca 27st bilar!!! från Sthlm, men jag vet inte hur många som är anmälda totalt i Gävle men de har ryktas om rekord många! så det är klart att ni som inte har anmält er ännu ska göra det!!!!

Kolla på Länk
Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
E30Mpower, mfl... Ja blir det sol/Uppehåll så blir det massor av bilar. Just nu är det 110st föranmälda,vara 20st är från Stockholm/Uppsala. Enda nackdelen är väl att alla får mindre tid för att köra, men det finns ju tid att träffas , visa hur du gjort, lära sig saker och ting så jag hopaps alla ska bli nöjda.

Jörgen- Som fn trimmar tidtagnings utrustningen, och läser väder prognoser.

E30Mpower
Jag vet att det är minst 5st i karavanen som inte är föranmälda troligtvis fler så det ser ut att kunna bli en väldigt bra träff!!!

Kolla på Länk
Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
Låter lockande! :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.