AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.085

Åka samlad trupp från sthlm till gävle

Sida 1 av 4
E30Mpower
Är det några som är intresserade att åka tillsammans till Gävle träffen? om intresse finns så kan vi ju bestämma mötes plats och sedan sammåka!

Kolla på Länk
Gu
1.310
Gunneriusson
318dx touring -15

I3s -22

Fordson Gigantic -55?
När och var är det en träff i Gävle? Berätta lite.
E30Mpower
Ja det är bmw cs gästrike sektionens årliga träff 29/6. med rs bana och 402m. titta på www.bmwcs.com/gefle/index.asp så får du lite info om vad det är och vilka bilar som är anmälda.

Kolla på Länk
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Jag ska dit men åker från fel håll, kommer från Söderhamn, och har tyvär ej körkort då =( men åker med en kompis...

//Cosmos
"4000rpm = körglädje"
E28 Registret #160
er
256
eraabos
M3 E30-88
En sak är säker, ni kommer inte att ångra er! Det brukar var mycket roliga bilar och mycket bra stämning
på denna träff.
E30Mpower
Det är ju bilar anmälda från Sthlm så jag tycker det vore trevligt om vi alla kunde åka en stor karavan med bara Bmw bilar!!

Kolla på Länk
sw
195
swede
X6 m50d -16 F16
Hej
Låter kul. Måste man va medlem.

/S
E30Mpower
Tror inte det!? men det är bara att kolla upp står inte på deras sida men maila dem så får du nog svar.

Kolla på Länk
er
256
eraabos
M3 E30-88
Man måste vara medlem i BMW CS, men det brukar gå att bli medlem på plats vi anmälan.
Visa användare
427
Preben
Chevrolet Colorado -05
X5 4,4 -02
Jag hänger med!!

M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN
E30Mpower
Tänkte att vi samlas vid järva krog kl 6 och att vi åker därifrån kl 6.30 då kommer vi till gävle ca kl 8.00 så om alla som är intresserade mailar mig med namn och telefon nr så kan vi fixa ihopp en ganska så hyfsad karavan från Sthlm!!

Kolla på Länk
Dino
Jag hänger nog med , men under förutsättningen att man kan bli medlem på plats . Kan man ta med sig nån i Bilen förresten ? Måste man Köra eller kan man bara titta på också ?

M-MotorSport
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Jag hakar också på, om jag är välkommen vill säga...

MVH KJELLEN

Det min önskan att jag en gång må hava den längtan att äga en M3...

E30Mpower
Hej! Fick mail från de som har träffen. man "måste vara medlem" men de kollar inte så noga, bara det är en BMW och att alla betalar avgiften för att deltaga, så alla som är sugna kan komma!!! så maila mig om ni kommer till Järva Krog!
/Fredrik

Kolla på Länk
E30Mpower
Dino: Man måste inte köra, det är en träff med körning för de som vill.

Kolla på Länk
Richie L
Jag skulle också vilja hänga med.

Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet!

BMWCS #04797
Skall försöka ta mig dit också. Åker från Sundsvall så om det är fler norrifrån kan vi kanske träffas någonstans på vägen och åka i samlad trupp?

~ sport = komfort ~
och glöm inte: Det är ALLTID gratis ost i råttfällan...
E30Mpower
Richie L: Dra iväg ett mail till mig! samma sak för dig Powerkjell!

Kolla på Länk
Dino
E30Mpower , är det grönt om jag kommer då ? tänk om de kollar noga då `? Vad kostar avgiften för deltagandet ? är det per pers eller per Bil ?

M-MotorSport
E30Mpower
Dino:det är lugnt att du kommer de sa åt mig att samla alla med bmw du kan!!!! har för mig att det är 200:- per bil! Så kom igen nu det är klart ni ska!!! maila mig.

Kolla på Länk
er
256
eraabos
M3 E30-88
Det kostar inget att gå in i området och titta, bara 200 per bil som deltar i körningen. De som inte vill köra kan parlera bilen på parkeringen utanför.

Om jag minns rätt så var över 100 bilar som kom förra året.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.