AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.086

Åka samlad trupp från sthlm till gävle

Sida 3 av 4
E30Mpower
Maila mig ditt telenr så kan jag ringa dig när vi börjar närma oss!

Kolla på Länk
Richie L
E30Mpower

Vet ännu inte om jag har möjlighet att åka
29/6 men om jag kan så mailar jag så fort
jag vet.
E30Mpower
Richie L:Låter bra, Men det är klart att du kommer.

Kolla på Länk
E30Mpower
Kom igen nu stockholmare!!! Det är klart ni ska till Gävle!!! vi är nu +15 bilar i karavanen så se till attt vi blir fler!

Kolla på Länk
E30Mpower
Kom igen nu!

Kolla på Länk
jo
232
johanaxelson
3.5 CSi -74
330dA kombi -03
R1100S - 02
bra ide, kommer nog
E30Mpower
Några till!!!!

Kolla på Länk
Visa användare
427
Preben
Chevrolet Colorado -05
X5 4,4 -02
Jag tar med mig minst 2 till

M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN
E30Mpower
så ska det vara!!!

Kolla på Länk
E30Mpower
Alla som kommer från Uppsala kan möta upp oss på Statoil vid Scandic 07.00 för då kommer vi att stanna där för att hämta upp lite flera bilar!!!!

Kolla på Länk
E30Mpower
Kom igen nu!!! vi är idags läget ca 22-23 bilar! några fler finns det! jag kommer att skicka ut ett mail i denna vecka till de som har lämnat intresse.
/F

Kolla på Länk
jo
232
johanaxelson
3.5 CSi -74
330dA kombi -03
R1100S - 02
maila gärna mig !
Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
Över 20 bilar, coolt. Synd jag lär vara på plats redan vid 05.30. Annars har jag oxå viljat vara med.
Det är just nu 95st föranmälda, det är dubbelt så mycket som förra året. Vi har fått mer tid på flygfältet iår, så vi hoppas alla ska för kör så det blir nöjda (ja ja, jag vet att vi skulle kunna hållt på en vecka och vissa har fortfarande inte blvit trötta)

Har du inte föranmält dej, gör gärna det på vår hemsida. Annars får jag sitta och knappa in alla dina uppgifter på morgonen.

För er som sover kvar, så tänkte vi som arrangerar försöka gå ut och ta en öl och ljuga lite på kvällen, om vi inte sommat efter allt.

Dino
E30Mpower , vart ligger JärvaKrog ? det var väll där vi skulle mötas ? Väg beskrivning tack .

M-MotorSport
Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
Dino, från Nortull norrut på E4an, förbi solna infarten(dit man åker till BMW), sedan nästa korsning är det, brevid Jaguar som nylig flyttat dit.

Dino
Tack ,det där ska väl gå bra . om jag lyckas vakna :))

M-MotorSport
Hmm, undrar om inte jag skall ta och komma också,
man är ju inte med i BMWCS bara för rabatten...

Men, hmm, hoppas jag hinner få tillbaka bilen
i tid bara, byte av koppling på tisdagen innan.

Men i så fall möter jag upp i Uppsala också!
Statoilmacken vid Scandic! Sure.

/Marcus
Bmwcs# 4680
rw
25
rw
318is Coupe -94
Hej,

Jag kommer också vid bra väder.

Mvh

Robert
E30Mpower
Nu har jag skickat ut ett mail till alla som har mailat mig intresse om att åka med i karavanen så har du inte fått ett mail från mig så maila mig om detta så lägger jag till dig på listan, det är bra om alla mailar mig med namn och telenr så att vi kan nå varandra ifall det skulle bli problem och ni blir sena så kan vi vänta på er och ifall ni inte kommer så vore det kul att kunna nå varandra då med så vi inte står och väntar förgäves!

Vi är nu på listan 25 bilar från Sthlm och 5 bilar från Uppsala! så det ser ut som om det kommer att bli en väldigt fin BMW karavan!

Kolla på Länk
Sp
258
Speedy
325i Cab -08
Det här låter ju riktigt ql =0). Det är klart att man kommer! Maffigt med 25+st bummsar i karavan!!! =0)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.