|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
For the record, jag kommer och äter och dricker lite gott tillsammans med er. elpe300 325'an: Länk |
|
|
Åkte på vinterkräksjukan igår och även om jag mår OK idag så tror jag inte att jag kommer dyka upp med hänsyn till smittorisken :( Så jävla dålig timing! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
INGET kommer och smitta oss ikväll, ; -) Jo du lyckas verkligen krocka våra aktiviteter med både det ena och det andra, vinterkräksjukan blä.. Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Tack till alla för en sjukt trevlig kväll! God mat, trevligt place,massor med god öl och väldigt trevligt folk, åkturen i cittran var intressant kan man säga! trevligt med lite nya ansikten oxå! En del pratade mer om Golf 5:an än annat men trevligt hade vi hela tiden ; ) Tack till Anton för förfesten! Idag skall man ligga här hemma och slicka sina sår... Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
Njuren |
Golf 5:an är en fin bil men den nya 6:an är finare :) Var maten bra? Något att ta med sambon på? Mvh |
|
Finfin kväll. Riktigt skoj att snacka bilar med alla er! Blir verkligen inspirerad att fixa med bilarna nu och dessutom är det spikat att skaffa licens till våren! Johan! Bjuder gärna på fler CX-åkturer :] ___________________________ Min M5:a heter Cosmoskatten ///Motorsport |
|
|
Nu tycker jag du är orättvis Johan jag pratade faktiskt om frontmotorporschar också! ;) Men jag instämmer för övrigt, det var som vanligt en trevlig kväll! Stort tack till alla närvarande! |
|
|
Anton: Det ämnet är ju avklarat lika snabbt som man tömmer en kalendersnaps ; ) Skämt åsido så fick du klart för dig att även jag har ett hjärta för Porrsche och får jag en dag bara råd så lär jag köpa en och ha som bruksbil ; ) Compacten skall ju givetvis vara finbilen ; ) Bobmeister: licens för vad? Cittran hihihi.... Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.